設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

17.03.2007 | 一些生活瑣碎事跡

  • 噚晚去超級市場買咗包麵包, 個保存期竟然係到18-03-2009! 我冇睇錯, 係佢標錯嗟, 不過包嘢唔駛等到2009年都食晒啦.. 我希望真係佢標錯, 如果可以保存咁耐, 豈不是係用咗成公斤嘅防腐劑?? 哈哈..
  • 突然間好中意食呢個hazelnut朱古力, 甚至乎可以稱得上係上癮果種.. 不過係dark chocolate, 同埋啲hazelnut就係要全粒嘅.. 我覺得其實係中意等朱古力慢慢溶晒, 再食啲hazelnut咬落去爽脆嘅感覺.. 好滿足..
  • 大半年前喺廟街買咗個好平但係好型, 全白色立方形嘅檯鐘.. 突然間見唔到個電子顯示, 而且唔知點解啲電池冇端端滲咗啲水出嚟? 勁搞笑.. 以為換過啲電池冇事啦, 點不知竟然無補於事.. 令我深深領略到一分錢一分貨呢個道理..
  • 我打完呢個post, 個流行歌曲試聽網站都仲喺度load緊.. 駛唔駛用咁耐啊?? 超低能..

No comments:

Post a Comment