設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

09.03.2007 | 一個小心願

對於呢個blog, 能夠keep住經常update佢其實對我嚟講唔係件簡單嘅事.. 只不過由當初貪玩學人玩blog之後, 雖然頻頻擔心自己會係三分鐘熱度, 但係數數下日子, 再多幾日竟然都一年喇.. 真係一種好奇妙嘅感覺, 當然大家嘅支持就係我維持嘅推動力啦, comments無任歡迎.. 所以突然間有個小心願, 就係希望呢個三月(係啊,係個週年月啊)我可以毫無間斷咁每一日都會有個post.. 只要有時間, 只要有靈感, 只要有恆心, 只要有推動力, 我一定做得到, 一定可以有我呢個blog前所未有嘅記錄.. 哈哈!!

2 comments:

  1. well, we like your blog :) it is very very 写实。 so keep up the good work!

    ReplyDelete
  2. yeah, for sure i will.. thanks for the support!! haha..

    ReplyDelete