設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

30.03.2007 | 十三小時

覺得今日時間特別長.. 可能係太早返工嘅關係, 因為今朝有個web meeting要遷就唔同地區嘅時差, 所以要晨早8點鐘就開始.. 咁無啦啦需要早一個鐘返工, 於是未夠7am就要起身喇.. 真係好痛苦, 好耐好耐都未使過要咁早起身.. 朦朦朧朧咁過咗最難挨嘅8-9am呢段時間, 個meeting完畢後就正式做嘢.. 係咁就一路做啊做, 連食晏都係叮熱個lunch box一路食一路趕起份文件.. 搞掂一單後, 又再趕起另一份文件.. 做完果陣望望個鐘, 都已經係夜晚近9點喇, 原來我已經返咗十三小時工.. 扣除上廁所開會聽電話食嘢傾吓偈嘅時間, 我諗都應該有10個小時以上係好專心咁做嘢嘅.. 唔錯呀, 都幾productive啊, 之不過仍然都係有好多嘢繼續要待我完成, 真命苦.. 如果我畀老細如果睇到呢段嘢嘅話, 我覺得佢應該會開心嘅, 哈哈..

No comments:

Post a Comment