設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

06.03.2007 | 尷尬

今日有位同事突然間MSN我, 佢話今日係另外兩個同事同一日生日, 就咁睇其實都冇咩特別啦.. 之不過, 點解佢會知道咧? 咪就係因為其中一位突然間行埋去, 借啲意同佢傾偈, 對話大概係咁:
「喂, 今日係邊個生日喎, 有冇諗住點同佢慶祝啊?」
「哦? 係咩? 咁你有冇咩提議咁啊?」
「我唔知啊.. 因為今日都係我生日呀嘛..」
「...」(冷汗直飆)
嘩, 笑爆我嘅嘴喇!! 佢問我點, 因為佢都呆咗一陣唔知點算.. 都真係有啲尷尬, 咁不如我即刻好有誠意咁好戥佢高興咁MSN佢祝佢生日快樂啦, 唔止咁喎, 仲要摟埋其他同事一齊action.. 雖然係有啲擺到明, 但係都叫做有人有啲表示呀..

No comments:

Post a Comment