設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

16.03.2007 | 兩性用字解話

女性用字解話
係 = 唔係
唔係 = 係
或者 = 冇可能
不如你話事啦 = 你要就晒我
對唔住 = 你會感到抱歉
可以嘗試 = 你夠膽就試下
是但你啦 = 後果自負

男性用字解話
我好肚餓 = 我好肚餓
我好眼瞓 = 我好眼瞓
件衫好靚 = 妳身材好玲瓏浮凸
好悶啊 = 不如我地上床
得閒出來啦 = 我想同妳上床
好掛住妳 = 我想同妳再上床
對鞋都唔襯條裙 = 我係基嘅啵

No comments:

Post a Comment