設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

19.02.2008 | 食.. 淨係識得食

一連幾個post都係同食有關, 嗰日友人話我個blog好似美食專欄咁, 當時梗係覺得唔係啦, 因為我只不過係話我食過啲乜嘢啫, 並非特別評論或者介紹食肆喎.. 其實都係志在同他家分享我認為唔錯嘅食物啫.. 不過頭先再睇吓自己個blog, 又的確好似美食專欄咁噃, 有好幾個post都係圖文並茂咁「介紹」我認為唔錯嘅美食, 而且仲連地點, 餸名, 最後埋單價錢都一一詳儘..

所以最近如果去親啲稍為特別嘅地方食嘢, 又或者見到食物送到時靚靚咁個樣, 就會有個習慣拎起部手機猛咁影.. 惹人矚目不特止, 最唔好意思就係要同座啲人等我擺正啲餸, 再set好部手機影相功能, 再調整拍攝角度, 叱吒一聲影完之後, 先好客氣咁借意問聲「影完喇??」至隊埋雙筷子夾餸食.. 搞笑啊, 有時仲不單止影一次咁少架, 真係罪過罪過.. 不過下次如果有幸同在下食飯, 又如果驚見在下興奮地拎起部手機喺度猛咁影嘅話, 懇請畀啲耐性, 兼且多多包涵..

No comments:

Post a Comment