設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

29.02.2008 | 無可挑剔

托新加坡同事鴻福, 噚晚又有食神喇.. 今次係sales同事DV極力推薦嘅呢間韓國餐廳, 放工後我哋四位同事齊齊開車去食dinner.. 去到間餐廳, 發現DV原來同個老闆娘好熟落, 原來老闆娘個仔仔正是DV嫂個學生.. 據知老闆娘舉家由韓國過嚟呢度搞生意, 幾年前開韓國迷你市場生意唔錯, 過後轉手就開咗呢間餐廳, 而且廚房由老闆娘嬤嬤一手掌管..

食物方面全由DV話事, 見佢其實都係咁意點個三四樣, 過後老闆娘仲話我哋點得太多, 建議cancel其中一樣.. hmmm, 果然係令人刮目相看囉.. 起初都冇乜特別期待, 因為韓國燒烤都食過唔少, 不過啲嘢食未正式嚟前, 驚喜就已經連續發生.. 基本上食韓國菜, 都會有送上一啲前菜, 呢間就誠意滿瀉, 一共16款不同種類嘅伴碟小菜擺滿成張檯, 而且份量仲係頗generous噃, 認真O大雙眼O大個口.. 逐樣去試, 食到我哋口啞啞, 猛夾嘢食之時猛咁話好食..
跟住我哋柯打啲嘢, 有侍應負責幫我哋烤, 又係食到讚不絕口.. 老闆娘見我哋食得咁開心, 又再捧嚟4款小菜畀我哋品嘗.. 驚喜未停過, 最後老闆娘仲私人送咗碟韓式炒粉絲過我哋呷, 其實已經飽到胃穿, 但係誠意難推啦嘛.. 結果又繼續食, 食晒仲有飯後水果同埋杯我好中意嘅薑汁薏米茶幫助笑話, 的確好貼心囉.. 臨走前, 老闆娘親手一人派一粒提子糖, 實在係招呼得當, 討人喜歡.. 埋單時, 四人合共約105蚊, 一啲都唔貴, 驚喜再現嘅就係, 老闆娘因為認識DV緣故, 自動扣除銷售費同服務費, 所以最後張單係95蚊.. 呢餐飯, 環境+服務+食物+價錢, 全部都無可挑剔, 我有個好幸福嘅感覺囉..

呢間韓國餐廳就係位於Taman Desa嘅Seoul Korea Restaurant喇.. 初時見個名係有啲悶嘅, 不過品嘗過佢啲嘢食之後, 你就會覺得斗膽用自己祖國嗰名嚟命名餐廳, 我贈佢一句「藝高人膽大」.. 極力推薦呢間韓國料理!! 我畀★★★★☆

2 comments:

  1. 真係好有食神噃。。就嚟變美味 blog 架啦。。

    ReplyDelete
  2. 咪就係囉.. 我都覺得呢個blog已經係個美食介紹blog喇, 真係唔好意思啫~~

    ReplyDelete