設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

01.12.2007 | 十二月, 年尾近喇...!!!

嘩嘩嘩, 話咁快又到12月又近年尾喇, 真係唔寫個日期都唔覺.. 呢個月特別多人請假, 一年落嚟啲年假積埋積埋一次過清晒去旅行, 呢個係一個多年不變嘅trend, 尤其聖誕嗰個禮拜就更加係請假高峰期.. 不過我一向作風就係避免同眾人一起放假, 驚去親邊都人逼人, 玩吓手仲會週圍遇到熟人添.. 所以可以選擇嘅話, 最好就係人放假我返工, 人返工就放假, 避開人潮, 哈哈..

講返近年尾啦, 查實一年流流長, 有冇諗過自己究竟做過啲咩好事咩壞事咧?? 嘻嘻.. 突然間轉態, 好似滿懷感觸咁, 其實唔係嘅, 至少我覺得呢一年嚟都過得幾充實架.. 尤其係事業方面, 覺得都有些少突破, 正往另一個階段前進, 好事嚟嘅.. errmm, 都係費事講咁多喇, 要總結一年內得失嘅話, 而家未係時候, 係都係留返明年先啦.. 我而家急需要做嘅嘢就係plan吓幾時請假, 事關小弟尚有好多年假一定要今年內清晒架..

2 comments:

  1. 有这么多假? 要不要来多伦多玩? 我们再一起去从多伦多去New York City玩!
    我嘛,觉得自己今年很不错啦。拿了个中医草药学位。不过,没做工很久了。虽逍遥,开始要在事业上努力了。

    ReplyDelete
  2. 唉, 雖然假期多, 但是你以為飛去多倫多不用錢咩?? 我這種「有閑沒有錢」的人, 怎樣和你這種「有錢又有閑」的人比?? 哈哈..

    ReplyDelete