設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

21.12.2007 | 倦鳥歸返

噚晚ET帶咗我去一間懷舊餐廳, 個名叫做Roost.. 佢問我知唔知點解間餐廳叫做Roost? 梗係唔知啦.. 跟住佢就話Roost字面解做休憩之地, 間餐廳就係想客人入到去就好似返到屋企咁, 有種好溫暖好親切嘅感覺.. 入到去之後, 果然令我覺得有「倦鳥歸返」嘅感覺, 好舒服..
餐廳裡頭擺設好懷舊, 好cosy好homely好laid back嘅感覺, 裡頭每樣物品都係一班年輕店主所構思所配搭, 而且適逢聖誕佳節, 裡頭佈置更添溫暖感覺.. 食物方面都幾好味, 我要咗個泰式雞扒飯跟芒果smoothies, ET要咗個椰漿飯跟香蕉smoothies, 全部都好好食, 好滿意.. 最驚喜就係啲飲品竟然係用細路玩泥沙啲玩具桶盛起, 好得意啊, 果然係贏盡我歡心啊.. 除咗食嘢之外, 樓上仲有隔開間房售賣懷舊貨品(個收銀機真係好50年代嗰種), 一間一張凳嘅美髮室, 一個得一架電腦畀客人上網嘅角落..

多謝友人ET, 個人非常中意呢間餐廳, 個感覺就係好舒服, 下次一定再次光顧.. 大家如果有機會到新山一趟嘅話, 不妨去見識見識吓喇..

No comments:

Post a Comment