設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

08.12.2007 | 再見悲哀

最近腦海裡頭時不時浮現呢首歌, 自自然然有會哼埋出嚟, 唔知道點解?? anyway歌者唱得固然之好, 首詞就更加精彩喇, 好有意思嘅一首歌, 鼓勵大家忘記悲傷, 重新豁達面對生命.. 好正面嘅訊息, 係而家流行曲難得一見嘅題材.. Eric Kwok兩年前面市作品, 林夕嘅詞, 畀歌者林小姐要求改咗八次後嘅最終版本..

再見悲哀 因我不再計較任何結果 甚麼都可以坦蕩 未在乎誰是錯 我兩眼合上失去甚麼 是與非也掠過 別固執到問一切為何 再見傷感 因我不易被淚流留住我 甚麼的境界都愛自自然地渡過 去到最尾就如與物忘我 回復身心最初 面對心鏡內一片平和 這麼最好不過 除了心 只有心 可以解心鎖 煩惱多因我要得多 微似沙 輕似煙 怎會有風波 有就像跌入了恆河 情路太彎 過就過 當是個經過 感動的愛當做一次切磋 沿途上遇上甚麼都欣賞過 投入時便快樂一起過 傻也好 癡也好 因你記得多 忘記的比你記的多 懷念最好 我便會繼續愛惜我 花瓣飄過 你再不顧結果 人存活在世就似沙粒飛過 誰又曾為了誰褒貶過 全是一種經過

No comments:

Post a Comment