設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

27.05.2007 | 京滬遊(IX) 與時間競賽

我哋喺杭州過咗一晚, 下晝四點鐘坐巴士返上海.. 因為噚晚過份盡興, 所以今朝大家可以準備活動都已經為時正午喇.. 去咗小慧極力推介嘅靈隱寺, 佢呢個寺廟好靚, 而且我嚟咗中國咁耐都未去過一間寺廟, 所以唔去會後悔.. 小慧話呢個寺廟好靈, 因為佢上次喺度亂講嘢, 所以搞到自己喺廁所扭襯腳, 跟住行咗十步路後就即刻暈低..

個寺廟範圍外邊有個公園, 裡頭有好多佛像石雕, 整得好靚好有靈性, 但係因為時間關係, 只能睇到週邊幾個.. 寺廟範圍有五六個廟依山而建, 每個都供奉唔同嘅神, 但係最令我印象深刻為之震撼嘅, 係個五百羅漢館, 每個羅漢銅像都栩栩如生, 但係我哋始終都搵唔到第五百個, 最後一個編號都好似淨係四百六十幾..

行完都兩點鐘, 於是匆匆忙忙咁喺臨走前食番餐飯, 目標就係噚晚有錢都食唔到嘅東坡肉.. 呢餐好匆忙咁喺二十分鐘內搞掂, 不愧為速戰速決, 所以未能真正享受盅東坡肉層肥肉入口即溶嘅感覺, 確係杭州一大遺憾也.. 食完之後, 即刻飛奔汽車東站, 坐長途巴士返上海.. 因為今個週末係雙休, 所以好多人去杭州.. 沿途個個都擔心趕不切, 不過好彩到達車站時間啱啱好, 隨即上車返上海喇..

其實杭州都真係唔錯架, 難怪小慧去過八次都唔覺得悶啦.. 我可以肯定, 今次同我哋一齊去, 個感覺會係最開心嘅一次, 係嗎??

No comments:

Post a Comment