設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

23.05.2007 | 京滬遊(V) 我係一名好漢

經過噚日一個慘痛經歷之後, 今日終於天公作美, 我同小君終於一嘗好漢滋味喇.. 同樣晨早七點半出門, 食咗早餐之後就去天安門東南面個旅遊集散中心, 坐巴士去八達嶺長城.. 嚟到北京, 點可以唔去長城啊?? 正所謂不到長城非好漢吖嘛..

能夠踏上長城, 心情確實係好驕傲架, 而且我哋一路行一路擺姿態影靚相, 終於都登上長城最高點嘅好漢坡.. 個感覺真係同去其他景點好唔同, 因為你會因為長城嘅偉大而感到自豪, 古人係點樣可以建起呢座長城?? 真係要為佢哋拍爛手掌.. 不過我覺得嗰時候我同小君擺姿態影靚相嘅心情, 係大於對於長城仰慕嘅心情, 哈哈.. 其實好簡單一句, 為咗證明我哋曾經到此一遊..

長城之後, 夜晚就同小明Zoe一班朋友去大董食飯.. 當然就少不了出晒名嘅北京烤鴨啦.. 呢間嘢確實巴閉, 七點後不設訂位, 所以有個好大嘅廳畀客人等位, 可以透過玻璃睇到廚房烤鴨經過, 而且仲可以任挪嘢飲添噃(衰到連wine都有添架).. 難怪佢咁巴閉都仲有咁多人幫襯, 啲嘢真係整得好靚好好食, 尤其個烤鴨更是令我為之驚艷.. 呢一餐我好滿意, 今日我係食得好滿足嘅好漢一名..

2 comments:

  1. I love the pic took at the Great Wall.

    ReplyDelete
  2. yeah.. and now you know how well you can pose, and how well i can take a shot.. hahahaha!!!

    p/s: they are just too good to be displayed here..

    ReplyDelete