設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

27.04.2007 | 巧合, 機緣, 緣份??

有時都唔好話唔邪, 如果你同一個人有緣嘅話, 你哋一定會去到邊撞到邊, 喺同一日裡邊相遇幾次咁滯.. 話說呢幾日就畀我好巧合咁處處碰著呢一個人, 唔可以稱得上朋友, 因為就係我認得佢, 佢認得我, 見到面點吓頭笑吓嗰種關係.. 係喇, 應該係叫做「點頭之交」喇我諗.. 就係因為大家一啲都唔熟, 但係就唔知點解咁有緣, 好似掟完個彎之後又再撞到佢.. 開始都好有禮貌咁打吓招呼, 但係撞多幾次之後, 反而覺得有啲尷尬, 有啲好想扮見佢唔到, 但係最後都係覺得咁樣唔好, 好冇禮貌嘅嘛.. 其實都好想如果再遇到佢嘅話, 好友善咁講聲「哎呀, 乜又係你啊?」.. 因為我相信只要兩人有嘢句開頭嘅話, 就唔會咁邪, 無處不在咁去到邊撞到邊喇..

2 comments:

  1. 這是你們有緣吧!^^

    ReplyDelete
  2. 唔知呀.. 希望係有緣而唔係撞鬼啦.. 哈哈!!

    ReplyDelete