設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

19.04.2007 | 如果你需要退而求次..

假如需要你退而求次, 你其實會點樣做抉擇?? 你會粗粗地求其啦, 定係好有原則咁一口拒絕? 其實我覺得就需要睇個情況, 同埋當時自己嘅急需, 同埋自己當時嘅原則可以把持到咩程度.. 就喺度舉個好簡單嘅例子 -- 如果廁所冇晒廁紙,咁你會唔會就咁去廚房拎卷kitchen roll入去用呀??
  • 如果我當時忍無可忍, 我真係會馬死落地行, 將計就計..
  • 如果我當時有能力(應該講忍耐力)可以落街去補倉, 我一定會咁做, 一來去廁所本來就要用廁紙架嘛, 一來買定以防不時之需..
  • 如果我當時可以選擇, 我會諗吓計仔睇睇有冇其他alternative, 例如去去健身房workout時順個便去吓人家嘅廁所啦..

所以話, 世事係無絕對嘅, 由呢個小小嘅狀況就可以睇出一個人嘅性格.. 好多時候係要睇個環境同情況而定, 能夠變通能夠扭轉局勢者先至係成功..

1 comment:

  1. 人的忍耐力是有限的。有时候,我在上海会因为看见一些不公平的事情而几乎心里不平衡。不能忍耐的人,就会觉得这世界是多么的不公平,而愤愤地待人处事。还好啦,只要适应了,而如你所说,知足,咎万事不惧了。但是,总会有不舒服的时候。

    ReplyDelete