設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

09.04.2007 | 嘆為觀止

最近喺網上發現一個陌生人嘅blog, 睇完之後令我嘆為觀止, 五體投地.. 好佩服佢可以對香港樂壇的一切這般瞭如指掌, 由樂壇趨勢, 唱片公司, 歌手到歌曲佢都可以好有心思咁娓娓道來, 而且資料仲係好詳盡, 甚至乎有好多嘢都未必係一般人所知.. 最令我津津樂道就係果篇寫1989-2005年度個新人蒸發實錄, 簡直就係樂壇活字典啦.. 發現裡頭有超過50%新人我係完全唔知道佢哋嘅存在, 超過30%新人我係已經淡忘, 淨低少於20%新人先至為我熟悉, 問你怕未?? 除此之外, 喺呢個blog度有另外link去另外一個(相信係佢朋友嘅)blog.. 裡頭有兩篇類似嘅文章, 係集齊晒1973-1980同埋1981-1989 歷屆港姐嘅去向, 個人認為好睇至極, 從中得知同回味一啲飯後話題港姐緋聞.. 好嘢喺度齊分享, 並且熱切期待港姐蒸發實錄Part III的來臨啊..

2 comments:

  1. i guess they really like hk entertainment :) for me... well, i wont have that kind of power and will to do such data collection ha ha ha ha

    ReplyDelete
  2. yaa, they are the living encyclopedia for HK entertainment industry.. hahaha!!

    ReplyDelete