設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

25.07.2007 | 失而復得

話說之前喺上海畀人扒咗銀包, 轉眼都過咗兩個月喇.. 噚晚返到屋企, 終於收到間保險公司郵寄過嚟嘅支票.. 當時都相當之意外, 因為其實事隔咁耐, 我都已經冇咗件事.. 還記得之前fax咗啲索償文件大概兩個星期之後, 收到保險公司書面通知需要我遞交正本文件方為有效.. 當時睇過封信之後, 就擺埋一邊, 諗住得閒先至處理, 點不知拖吓拖吓竟然完完全全忘記咗件事.. 所以收到支票嗰一剎那, 的確係驚喜萬分, 因為萬萬都估唔到竟然喺我仲未遞交正本文件之前, 就已經了解咗件事噃, 真係勁搞笑.. 間保險公司似乎係有啲自打嘴巴咁噃, 一方面要求索償人遞交正本文件, 另一方面就已經賠晒錢畀人.. 錢都到手啦, 仲鬼有人得閒理你咩?? 不如畀我有返份黃浦江公安派出所發出嘅正印police report留為紀念仲好啦.. 所以今朝放工經過銀行哪哪聲入咗張票, 雖然區區幾百蚊, 但係嗰種「失而復得」嘅感覺先至係至開心.. 下次旅行, 我都會買返份旅遊保險架喇, 幾十蚊買個以防萬一吖嘛..

No comments:

Post a Comment