設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

04.07.2007 | 又剪頭髮喇

今日難得可以早收工, 於是就決定去剪頭髮, 因為驚今日唔剪嘅話, 就唔知幾時可以有時間去剪喇.. 經過上一次慘痛嘅經歷之後, 用咗差唔多兩個月時間留長嘅頭髮, 應該係時候修修佢喇.. 於是打醒十二分精神再次光顧我的「御用」髮型師, 打醒十二分精神唔可以畀佢再次將我個頭攪非, 千吩萬咐剪個似返個人樣嘅.. 可能佢都覺得上一次失咗手, 所以今日都小心翼翼, 最後登登登登--我好滿意咁行出個salon, 有種好似報咗深仇大恨嘅感覺, 唔識形容, 應該係類似否極泰來嘅感覺.. 因為終於唔覺得自己頭髮係醜樣喇, 照照鏡反而覺得自己終於靚仔返啦.. 返到屋企, 家姐突然驚覺原來我頭髮已經咁長喇, 而且仲馬後炮咁贊我最近好似好睇咗啲噃.. hmmm, 我諗如果我唔意外地剪咗之前個醜怪頭, 就唔會發覺其實依家呢個新髮型(額前頭髮全部剪短)都幾啱我噃.. 所以未來一段時間, 都會繼續keep住呢個look架喇..

No comments:

Post a Comment