設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

15.09.2006 | 小旋風

最近開始嘗試準時返工.. 咁就試過有幾次畀個同事係條街都撞到, 係佢撞到我唔係我撞到佢.. 點解咁講咧?? 因為我習慣「殊」一聲咁一路向前行, 好focus咁就唔會四圍望.. 除非係你叫住我啦, 又或者咁好彩你係我面前經過, 如果唔係我實唔會發現你既存在.. 所以個同事就係遠處見到我, 但係見我一支箭咁嗌都嗌唔切.. 結果我到左office成十分種後, 佢先至姍姍來遲咁話我知頭先係條街度撞到我.. 就因此畀左個「小旋風」綽號我喇..

所以以後當你係條街都撞到我, 而我又當你透明, 千祈唔好以為我對眼生係個頭頂度唔識你啵.. 其實我係見你唔到咋..

4 comments:

  1. hey i heard there was some earthquake in hong kong... everything alright??

    ReplyDelete
  2. well actually i was not aware of that until i watch the news.. anyway it was just a minor one, little shake as if a big lorry just passed by your side..

    ReplyDelete
  3. But you dont walk that fast in KL leh ? Apparently you have adapted to the HK fast-paced lifestyle.

    ReplyDelete
  4. no no no.. i actually walk fast in KL also.. just that when you are with me, i try to slow down to follow your pace, so that you don't lost me.. hahaha!!!

    ReplyDelete