設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

31.07.2006 | 混淆

試過有次係個商場部lift入邊, 睇到有個人匆匆忙忙咁行埋過黎想搭lift啦.. 就諗住日行一善hold住道門等埋佢啦.. 點知道門好唔聽話咁繼續閂埋.. 結果四目交流,佢眼神好似話我知「有冇搞錯, 爭兩步都唔等埋」, 而我就一副唔關我事部lift唔等你既樣回應.. 終於道門合埋, 我望望手指原來自己先頭係「急不可待」咁按住個[><]掣喎.. 當時我即刻覺得身後好多對眼係度望住我.. 其實我都唔想架, 真係無心之過黎既喎.. 我個樣唔似咁黑心係嘛?? 就係每次搭lift都會被個開門掣同個閂門掣搞亂.. 或者如果果兩個掣係用文字label既話我就完全冇問題, 但係好多時候的lift 都係用符號黎label開門掣同閂門掣.. [><]代表閂門 [<>]代表開門.. 第一眼望落去我係絕對須要時間去確認呢兩個掣架, 個腦冇咁快synch到一眼睇到既野丫嘛.. 不過我諗安全之計都係企遠D掣穩陣..

2 comments:

  1. really bad... "eat dead cat"...

    ReplyDelete
  2. well, since then i have learnt to differentiate the buttons before pushing on them.. and i think i've got some improvements on that.. haha!!

    ReplyDelete