設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

24.08.2006 | 嚇??

早幾日前返去KL, 係KLCC一間餐廳食野, 個waitress竟然問我「邊度黎架??」.. 我當時真係愣左一陣唔知點答佢好.. 我就話佢知我係local啦, 結果佢有D驚奇咁話返我知佢以為我係外國遊客.. 嘩, 大佬.. 我係KL食左卅年米, 著左咁多年短褲, 踢左咁耐拖.. 果次都係第一次遇到咁天方夜譚既事.. 惦睇我都係陀地一個啦, 係嘛?? 可能我話我由香港飛返黎度假 (注意: 係飛黎度假, 唔係飛黎度假) 佢都會信十足架啵.. 哈哈, 真係可愛既小妹妹..

3 comments:

  1. maybe you look more hong kong now :D ha haha ha h ah

    ReplyDelete
  2. hmmm.. no i don't think so.. i'm still very malaysian.. perhaps i'm not as tan as i was.. hahaha!!!

    ReplyDelete
  3. hehe .. maybe the MM was trying to chat you up ler??
    :>

    ReplyDelete