設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

21.04.2006 | 比上不足, 比下有餘

越來越覺得寫blog其實唔係件容易既事, 尤其係對我呢一種冇乜文學修養既人而論.. 要keep住每一日都有(至少) 一個post係個部落格度, 其實都須要好多好多既靈感+創作力+恆心+毅力+時間+心情等等等等.. 所以好敬佩小李姐佢可以一日早午晚夜各寫一次blog, 小李你的確係得既!! 不愧係部落界奇才啊.. 哈哈!! 不過話是話, 比較起小春咧, 我又的確好過佢六千三百七十五點二倍既.. 至少我唔係每三幾個月先至寫個post丫嘛.. 哈哈!! 算係比上微少不足, 比下無限有餘啦.. 都算係咁喇..

4 comments:

  1. Seriously, i always think you have the writing skills that i am (frankly speaking) jeolous with :D

    Take care!

    ReplyDelete
  2. 写blog真係唔容易喀!我读番自己上一篇blog,都觉得几痹。你算是好掂啦,都keep到一日一个,值得嘉许。真係要向你多多学习。

    ReplyDelete
  3. well, how about reading my little poem?? haha..

    ReplyDelete
  4. 多谢赞赏喔!

    不过,我已经懒了许多了。过去那三周里,我只顾着享受假期,都没有怎么的写blog,嘻嘻!

    ReplyDelete