設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

07.04.2008 | 你報稅左未啊?

各位親愛既大馬公民, 你報稅左未啊?? 受薪一族既deadline係4月30號啵.. 如果仲未既話, 就不如黎做個 eFiling - Online Tax Submission 啦.. 我今朝已經submit左喇.. 簡單快捷而準確..

哪, 其實好簡單咋.. 你唔駛特登走去LHDN分行架.. 宜家你可以係屋企舒舒服服咁submit你既個人資料同埋稅務資料架喇.. 一切簡單快捷又準確.. 請到 https://e.hasil.org.my 獲取詳情啦..

Hmm.. 點解我會咁落力推銷呢個睇落與我毫無關係既野咧?? 實不相瞞啦.. 其實我係有份做呢一個project架.. 我間公司係負責個 Adobe PDF.. 你只須要下載張 Form 就可以直接係上邊輸入你既資料架啦.. 而且仲幫埋你計算添.. 係唔係好interesting咧??

喂.. 好哪哪聲啦.. 唔好等到最後一分鐘喇..

No comments:

Post a Comment