設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

20.03.2006 | 《小雞的隱懮》啟示錄

前幾日收到封唔知算唔算係笑話既email, 內容大致上係咁:

有日小狐, 小熊同埋小雞三位垂頭喪氣咁一齊去樹林散步.. 佢地互相訴苦說道,
小狐 : 人類為左身上有件皮草可以炫耀, 就不惜殺死我地, 將我地剝皮..
小熊 : 人類為左一飽食慾, 不惜鑒生將我地既手掌斬落黎,唔理我地死活..
小雞 : 我只係唔覺意咁打左個哈蚩咋.. 人類就敲鑼打鼓咁要滅我九族喇..

最近一連串天災人禍疾病不停侵蝕地球.. 睇完呢封email後稔一稔.. 當人類越趨文明, 越係弱肉強食既當時.. D天災人禍疾病是否又係不停咁同步強化自己黎到 overcome 我地人類咧?? 嘩.. 好恐怖啊!!

2 comments:

  1. 所以嘛,“今日唔知听日事”,我们应该尽量享受人生,要做自己想做的事,只要不伤天害理就可以了!

    ReplyDelete
  2. well .... have you read 'clashes of civilisation'?
    the end of the world is in the mind and hands of mankind .. i suppose ... so love like you do not have tomorrow ... (and of course live like tomorrow never comes!)

    ReplyDelete