設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

16.03.2006 | 我要去跳舞

最近瘋狂咁愛上左 gym club 的 hiphop dancing class.. 逢星期二, 四, 六都會儘量去 gym club 度現身.. 覺得一班人一起跳得開心之余又可以順便出番身汗.. 的確係一種唔錯既減壓活動黎架..

其實都好鬼羨慕個 instructor 同埋幾位跳得好出色既"班長"架.. 好有節奏感而且動作利落, 真係一個"型"字鑿係個額頭上架.. 自己就好難做得到囉.. 老喇 body synchronisation 唔係咁好喇.. 不過 join左咁耐點都會有D進步既.. 雖然話跳得一D都唔型, 但係至少都拍得住 instructor 個 beat 啦.. 算係比上不足比下有餘過隻啦..

好多事情其實都係志在參與, 志在 enjoy個過程嗟.. 但求開心快樂已經好足夠啦.. 唔駛太過執著于個 result 既, 畢竟自己有付出過既話都算係對自己有個交待.. 少一點期望,就少一點失望, 話不定仲會多幾份驚喜添!!

3 comments:

  1. 我也是一个‘舞迷’,大学时期学过salsa, 真的很enjoy ... 其实我幼稚园到小学一年级学过芭蕾舞, 哈!说你也不信 hor?
    我还想40岁以前学好tap dance 呢, 不知道我做得到吗?

    SK,有志者,事竟成。 你练好hip hop, 我练好 tap dance ... 我们40岁同台再表演一次好吗?哈哈!!

    At least there's something to look forward to right?

    ReplyDelete
  2. 春.. 仲記唔記得我地2007年1月7號晚上7點係Legend Hotel既特別任務啊?? 宜家操定先到時就fit晒既喇.. 我地實要搞搞新意思,俾我地多年既朋友一個畢生難忘個婚宴嘛.. 哈哈!!

    ReplyDelete
  3. 哈哈!来一个横跨30,40,50,60, 70,80,90 年代的dance medley!!
    你一定要就住我不可以太fit喔, 不然我很大压力的!

    ReplyDelete