設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

06.03.2008 | 四合一慶生會

今日係某位同事生日, 公司例子牌都會幫壽星仔女慶祝生日嘅.. 三月份一共有四位同事生日(IV今日, MY十二號, ST廿五號, DV廿七號), 日子好唔集中, 所以唯有今日一次過幫佢哋全部一齊慶祝.. 今日我負責去買蛋糕, 因為先前建議唔好買大大隻蛋糕, 搞搞新意思, 不如一人買隻個人蛋糕仔啦.. 於是lunch time就去公司對面買咗四隻蛋糕仔--mocha, choc mud, pistachio cream, macadamia cheese..

開會時間招集齊人之後, 我首先將今朝臨時整好嘅slide投射喺布幕上, 跟住四位同事輪流捧住蛋糕仔(有點蠟燭架), 同我個timing好夾, 跟住我個slide transition一個接一個行入會議室.. 嘩, 好perfect啊!! 今次嘅鋪排, 可能IV知道自己生日一早預料會有此一刻, 不過其他三位肯定估唔到, 咁早有個surprise生日蛋糕啩??
大家都對今次嘅的色精緻蛋糕仔頗感興趣, 於是猛咁影相, 影到蠟燭就快燒完咁濟.. 跟住一輪歌唱許願之後, 全體11人分食呢四件蛋糕仔, 每人分得每個蛋糕嘅一細塊仔, 可以試晒各種口味, 其實細細塊食得仲滋味, 嗰種意猶未盡嘅感覺確係好開心喎.. 公司仔人少少, 大家年齡又相若, 感情係比較融洽啲架啦..

喺度祝IV及MY及ST及DV生日快樂.. 希望佢哋日日都過得開開心心啦~~

2 comments:

  1. 好鐘意你幫我揀嘅果隻 pistachio cream 蛋糕。。同埋個 surprise 。。多謝嗮。。

    ReplyDelete
  2. 唔駛客氣, 至緊要auntie你開心就得啦, 我在所不辭..

    ReplyDelete