設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

05.03.2008 | 歲月摧人老

噚晚放咗工去剪頭髮, 同個hairstylist其實都好有默契架喇, 下晝撥個輪畀佢話一陣去「探」吓佢, 咁佢就會等我架喇.. 唔駛book時間, 總之我人一到就隨時剪得, 可能呢啲就係多年嚟不捨不棄捧場嘅特權喇.. 閑談間突然講返起以前佢仲係新仔一名, 我就開始將個頭交咗畀佢.. 應該係2003年嘅事, 時間過得特別快, 一眨眼就5年喇..

其實當初我都唔記得點解斗膽畀個新丁剪頭髮, 可能當時冇乜要求, 是但剪得企企業理理就收貨.. 仍然好記得佢幫我剪頭髮嘅時候, 雙手都仲喺度震緊添噃, 哈哈.. 不過人哋就今時唔同往日啦, 成間salon由佢一人打晒骰, 揾佢剪要畀全場最高收費喎(雖然比起好多salon都仲係好平), 算係捱出頭啦(雖然仍然日呻夜呻話做得辛苦)..

而我自己呢?? 呢5年間, 其實轉化都頗大啦.. 論身材, 由肥變fit, 再由fit變返肥.. 論事業, 當初熱血青年一名, 而家都算不過不失, 但不至於高高在上.. 論身家, 係畀以前稍為豐厚, 但不至於係富裕一族.. 論外型, 雖然仍然係呢個死樣, 但係至少我呢幾年尚且有點要求, 嚟識得御用hairstylist幫我剪頭髮(舊年一個極度失敗之作係一大遺憾).. 論心境, 應該係成熟穩重咗啲咁啲囉, 但不至於老氣橫秋..

回首過去, 確實係歲月不留人, 留下只有絲絲記憶, 待你細細回味..

No comments:

Post a Comment