設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

19.06.2007 | 好盞鬼..

前一排一路喺度聽鄭秀文復出誓言重奪樂壇一姐地位嘅主打快歌《Mi》.. 覺得個旋律幾好, 佢仍然寶刀未老仲係唱得幾好聽, 加埋個型爆look的確氣勢如虹, 仲加上有個演唱會簡直係勢如破竹啦.. 其實都幾中意Sammi架覺得佢好正, 不過今次我係要同大家分享《Mi》呢首歌嘅歌詞啫.. 去youtube搵好耐都搵唔到個MV可以睇, 有嘅係華語版-但係歌詞差成九條街咁遠, 所以無謂擺喺度喇.. 以下係廣東版歌詞chorus部份精華, 用咗好多朋友個名, 好盞鬼架.. 填詞嘅朋友係林若寧, 聽聞係詞神林夕徒弟, 的確好唔錯..

麥當娜 並未像我吧
楊千嬅 並未像你吧
陳秋霞 並未像我吧
It's MI 無關其他 迷人娃娃
劉德華 亦是獨有吧
林青霞 亦是獨有吧
黃子華 亦是獨有吧
It's MI It's You 人人都只得一個吧
Ayumi 並未像我吧
容祖兒 並未像你吧
何超儀 並未像我吧
It's MI 無關其他 迷人娃娃
劉青雲 亦是獨有吧
黃凱芹 亦是獨有吧
黃Wyman 亦是獨有吧
It's MI It's You 人人都有動人創疤
劉嘉玲 並未像我吧
楊紫瓊 並未像你吧
陶晶瑩 並未像我吧
It's MI 無關其他 迷人娃娃
何星馳 亦是獨有吧
黃楚紅 亦是獨有吧
陳欣宜 亦是獨有吧
It's MI It's You 人人的風采都會說話

留意到最後三位, 好purposely咁幫人換咗個姓, 尤其以陳欣宜埋尾, 我要畀阿林若寧110分啊..

No comments:

Post a Comment