設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

17.05.2006 | 神奇印度(IV) 咖喱天堂

係印度咁多日就叫左room service解決晚餐咁多日.. 因為自己一個人, 冇盯去又唔敢週圍亂食野, 再加上不宜係呢個龍蛇混雜地區一人獨自夜遊.. 其實D印度餐都真係幾好味啵.. 好多黎training既人接受唔到, 但係我就幾中意喎.. 再加上有小春呢個至激咖喱迷從旁提點send左個各式各樣must-eat咖喱列表俾我.. 呢幾日食得都好滿足, 每次叫唔同既野, 第一啖好多次都係美味驚艷.. 原本以為黎到印度實行減肥計劃, 但係睇怕都係凍過水, 唔好增磅實屬好事喇..

4 comments:

  1. hey put some pictures here to show us mah :)

    ReplyDelete
  2. ha ha ha, nvm, enjoy first, only 實行減肥計劃 when you are back.
    btw, did u try the vegetarian burger at McD?
    some said it's damn good!

    na na na, when u need help on 減肥, check out my webpage then:

    http://www.MyPerfectNutrition.com

    ReplyDelete
  3. 咦,好像很好吃喔!真的好吃吗?

    哈哈... 阿春真的懂得很多印度美食!她好犀利咧...

    ReplyDelete
  4. 我可真的很想念正中的印度素食,看见你这盘Balti, 我想起几年前到印度吃到的素食是朋友婚礼上吃的。 北印度的婚礼可以持续很多天,我到朋友家参加他的婚礼也呆了4-5天。 吃的都是caterer烧的家常菜-- 真的很好吃。不需要任何罕有珍贵的材料,仅是最普通的土豆, 羊角豆,鸡心豆。。。各式各样的饼。。。 就很丰富美味了!

    找一天一定要到很久没光顾的Sakonis Wembley. http://www.london-eating.co.uk/3039.htm
    香港尖沙嘴也有一家本人最爱的印度素食馆:Bronto --- 我的最爱。爱Bronto 不仅是美食,还有老板常播放‘Kutch Kutch Hota Hai' soundtrack, 很正!

    你有机会不妨到访哟!还有如果你经过Connought Place/ Jan Path Market, 麻烦你帮我买一瓶Masala Tea Powder... Thank you you! Shukriaa..

    ReplyDelete