設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

15.08.2007 | 不可解釋的習慣

頭先同個朋友MSN, 佢突然間問點解我可以咁得閒, 成日都有時間去update我個blog.. 嘩, 畀佢咁嚟一問, 都唔知要點樣答佢好.. 我覺得其實有能力可以寫blog唔係叫做得閒喎, 你夠每日都要食飯啦, 咁可唔可以話點解咁得閒食飯啊?? (嘿, 比喻得好似有啲惡, 失敬失敬) 其實現時都好多人有寫blog嘅習慣架啦, 咪就係當寫篇日記咁啫, 冇乜值得驚訝架.. 況且呀我寫得出嚟post咗上去, 佢咪又係睇得津津有味?? 哈哈..

老實講, 當初學人寫blog都係因為跟風, 所以曾經有一段時間係完全將佢擱置一邊嘅.. 直至最近先至重拾寫blog嘅興趣, 而且隨著post嘅累積, 覺得若干年後重睇自己以前寫過啲嘢, 確係一種回味嘅享受, 就好似睇返自己影過啲相嗰種感覺, 但係文字又比相片更多想像空間噃.. 所以我諗我應該都會keep住寫blog架喇, 當係收集回憶啦..

2 comments:

  1. i got the same question before :) and what i did is just ignore him/her :D

    ReplyDelete
  2. hahaha.. and yet that person who posted that question still happily reads your blog from time to time..

    ReplyDelete