設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

01.05.2008 | 閑情一日

好耐都冇公共假期喇, 對上一次應該係個半月前.. 今日五一勞動節難得可以放假, 其實之前已經好期望架喇, 不過係星期四半天吊, 聽日仲要返一日工, 跟住又週末喇.. 其實冇乜plan嘅話咧, 我覺得中間忽然放一日假都OK嘅, 小休一日再繼續衝刺吖嘛.. 反而假期太長又冇乜plan嘅話, 我覺得嘥咗嗰日假期囉..

今日算係閑情一日咁囉, 冇咩精彩事情發生, 但係又不至於悶到發毛啦..
[10:00] 瞓醒.. 梳洗後就上吓網, MSN同朋友傾偈
[11:30] 家姐買咗「辣死你媽」返嚟, 個portion 好大囉, 食到好滿足 :p
[12:30] 食玩brunch睇吓電視之後, 上樓又再繼續上網MSN
[13:45] 唔好再虛度光陰喇, 決定去gym出一身汗
[14:30] 因為假期關係, gym冇乜人, 所以可以盡情workout
[16:30] 做完gym, 行去隔離商場, 再三去試睇之前好想買嘅兩件褲, 最後都係冇買..
[17:30] 約咗幾個朋友飲茶(應該仲算係下午茶囉)..
[19:30] 傾咗頗耐(因為有朋友嘅朋友再朋友join in), 終於可以去食晚飯喇..
[21:00] 飯局完畢, 啲嘢食大家都唔係好滿意, 但係enjoy傾偈囉..
[21:45] 返到屋企, 沖完涼再睇一陣電視, 跟住上網寫blog
[23:50] 寫完今日嘅post, publish上blog.. 等待就寢

8 comments:

  1. 有阵时,简单的生活就是福!我觉得你今日已经好精彩,至少想做自己的野,就去做,没有任何阻碍。好羡慕啊!!

    ReplyDelete
  2. 我就习惯每个月都会让自己休假至少一次,clear leave 之余还有让自己平衡一下下。

    就好像今天,我有四天的long weekend. 是没有节目但乐得清闲。 :)

    ReplyDelete
  3. R&R that's my kind of a break ...
    it's my turn now .. we have a long weekend so off to camping, pray pray that the weather is good la ...
    enjoy your friday!

    ReplyDelete
  4. fookong:
    OK囉, 其實都冇乜特別, 同朋友食餐飯係好平常兼普通不過嘅事嚟噃.. 邊似得你一連睇兩齣戲咁精彩啫?? 呵呵..

    edward:
    hmmm, 沒事的話我就不會想到要請假clear leave囉.. 因為我害怕沒事做的時候, 無聊到感覺寂寞, 哈哈!! 希望你享受你的清清閑閑四天假期啦~~

    choonsie:
    of course R&R is kind of good, but sometimes i expect more than that laa, bcos it's still get bored by just hanging out around in town doing simiar things.. well, you enjoy your camping trip laa!!

    ReplyDelete
  5. 生活就係噤架啦。。 最重要是晓得忙里偷闲。一得闲就要尽情享乐及休息。 人都没噤易老. :p

    ReplyDelete
  6. 咁又係, 忙裡偷閑我其實成日都係咁囉, 哈哈!! 我呢一行有時會係個pressure cooker, 所以要識得點樣handle壓力..

    ReplyDelete
  7. 咁有時假期唔一定要有節目嘅。。可以喺屋企發吓霉 relax 吓架嘛。。有時都要放松休息吓架嘛。。

    ReplyDelete
  8. OK啦.. 有時節目豐富, 有時悠悠閑閑咁囉.. 只要過得充實就OK架喇..

    ReplyDelete