設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

14.05.2008 | 我身上那香水味

唔記得自己係幾時開始有用香水嘅習慣, 粗略估計應該係十幾年前啦.. 當時啱啱升上學院, 就用自己儲埋嘅零用錢去買咗支Tommy Hilfiger, 係我生平中第一支自己買嘅香水.. 跟住之後就有啲自己買, 有啲朋友送.. 印象中用過以下呢幾個牌子嘅香水, 其實應該唔止咁多, 應該仲有啲記唔起嘅遺珠..
我揀香水最緊要係個味道陽光+清新, 太濃太濁太甜太粉我一律唔會中意.. 以上幾款香水大多數都係僅此一次, 因為市面上實在係太多牌子, 層出不窮.. 除非係我真係超中意嘅我先會再下一城, 當中Dior Higher(第二行第一隻), cK Truth(第一行第二隻)同埋Polo Blue(第一行第四隻)我係用超過一次喇.. 仲有, 通常我都會買細支裝, 因為我習慣換香水, 唔想一大支綁死成年, 咁樣好悶, 哈哈!!

我下一個目標應該會係Bvlgari Aqua(第四行第二隻)囉, 多謝友人ET介紹, 我頗中意噃(不過講真, 啲所謂嘅Aqua version, 好難整得唔好囉).. 話是話, 我下個月就生日喇, 睇吓有冇邊幾位朋友樂意畀呢個驚喜我咧?? 呵呵呵~~

9 comments:

  1. 说得那么 明 白,还那来的惊喜?

    ReplyDelete
  2. 就是因為知道沒有人會這麼做啊.. 所以在沒有expectation之下, 就會是驚喜了嘛.. 哈哈!!

    ReplyDelete
  3. 六月17日是吧,提前向你说声生日快乐。

    ReplyDelete
  4. 謝謝囉, 不過太早又沒有什麼意思喎.. 那天你若還記得的話, 再來祝我生日快樂, 那才叫做感動嘛.. :p

    ReplyDelete
  5. wah... who r u hinting to buy u a perfume as a birthday present?? or u r trying to remind all your visitors that your birthday is coming?? haha...

    ReplyDelete
  6. sk兄,
    所谓物轻情意重,我的祝福就是最有价值的礼物!6月祝贺你福如东海,寿比南山!!哈哈哈!希望你笑纳啦!

    还有还有,下次我买香水时,一定要请教你咯。看来,你是香水专家。。哗!用左十几年,真是香水“精”啊!佩服佩服!

    ReplyDelete
  7. e.t:
    err, not really hinting or reminding actually.. more on joking, hahahaha!!! well, i know nobody will do that for me anyway :(

    fookong:
    多謝晒先, 到時正日先至祝福我都未遲, 而家晨咁早我都未有feel啦.. 如無記錯, 你唔係啱啱買咗支新香水咩??

    ReplyDelete
  8. 嘩﹐咁鬼白架講到。。

    我呢就係讀緊中學開始用不過當然啦嗰陣邊度得嚟咁多錢喎。。都係用街邊賣嗰啲咋﹐你明架啦。。

    不過呢幾年我多數去 Perfume Fair 度入伙﹐平啲丫嘛。。

    ReplyDelete
  9. 講笑啦, 你以為我真係expect有人會送畀我咩?? 哈哈..

    Perfume Fair?? 有啲咁嘅嘢?? 喺邊?? 不過係唔係賣正貨先??

    ReplyDelete