設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

25.05.2008 | 一星期七日

一個星期有七日.. 嗯, 雖然係人都知, 不過我唔係要講廢話當你係Richard, 只不過係個開場白啫.. 一星期有七天, 對每一日都有唔同嘅感覺或喜好..
  1. [星期一] 有九成機會我係至憎星期一架喇, 除非呢一日唔駕駛返工, 如果要返工, 尤其係晨早, 我會好唔想起身返工, 個人會好moody.. a monday blue tells it all..
  2. [星期二] 通常星期二就會回過神嚟, 好正常咁返工放工返屋企, 唔辛苦點得世間財吖??
  3. [星期三] 通常都冇乜感覺, 只係感覺到呢一日係mid of working week, 仍需努力撐多兩日, 鬼叫你窮啊頂硬上啦..
  4. [星期四] 通常星期四都會忽然間驚覺「嘩, 咁快又星期四喇??」, 會開始盼望星期五嘅來臨..
  5. [星期五] 通常星期五我個心情會比較輕鬆, 唔知點解, 可能真係好似人哋話齋咁「Thank God It's Friday」.. 尤其臨放工, 辛苦咗五日今日嚟個終結, 有種如釋重負嘅感覺..
  6. [星期六] 唔駛講, 至中意就係星期六啦, 唔駛返工可以好好休息, 暫且拋開工作煩惱.. 有時有節目嘅話就更加期待啦, 如果冇節目嘅話咪當充吓電囉..
  7. [星期日] 呢一日直到夜晚為止, 基本上都覺得係開心嘅.. 不過一到夜晚, 諗到聽日又要開始返足五日工, 就會覺得好悶, 有九成九時間係非常渴望星期一唔駛返工咯..

其實呢, 我覺得一個星期返四日工係最好架喇, 大家有冇同感啊?? 哇哈哈哈哈~~

19 comments:

  1. 入教咯!入我地“回教国”的伊斯兰教咯,你就可以每星期返足4日工,星期五是“例牌”返公司转一转,然后12点就SEMBAYANG到下午3。。。4。。。点,基本上,依一日是公家俾得“公假”,明益大家喀!几。。。好。。。啊!

    我阿妈唔俾咋!如果她肯俾,我都入啊!几。。。好。。。啊!星期五唔使真正返工!

    几。。。好。。啊!可惜啦,我惊入左之后要“割”,痛咔阿嘛!

    所以,到依家,我都唔肯入咯!所以我好开心我地的国家好民主,赋予我地信仰宗教的自由,几。。。好。。。啊!又平等“看待”我地。。。几。。。好。。。啊!

    SORRY,我又搭错线,借题发挥“蔗”,希望唔好介意我在这乱乱嗡啦!

    ReplyDelete
  2. 嘩嘩嘩, 江兄.. 喺部落格講嘢唔好講得咁白, 話晒都係公眾場所, 要婉轉啲要保留啲, 點到即止就好喇.. 我哋都係聰明人, 會明白架啦, 畫公仔唔駛畫出腸嘅, 唔係嘅話畀人拉就唔好啦~~

    ReplyDelete
  3. 不就是吗? 等下 “无lal la“ 让人抓走起诉你就知,小小可爱的脸就会让你的同事刊登在报纸上。

    还要切掉你的。。。

    ReplyDelete
  4. 就是囉, 還要在那邊口沒遮攔, 真的是不懂事喇, edward兄你要好好地調教一下你的小朋友囉..

    ReplyDelete
  5. 对不起,我错了!

    我为此深表后悔,我决定消失一排,让自己好好反省,费事我被马打捉的时候,连累到你们就不好啦!

    再会啦!

    ReplyDelete
  6. 知錯能改, 善莫大焉.. 呢位施主你又何需耿耿于懷, 何需執著呢?? 我佛慈悲, 阿彌陀佛..

    ReplyDelete
  7. 阿江,刚才从新读了你之前的blog. 还好啦,没有太过火。 记得要改手。

    ReplyDelete
  8. 我最喜欢星期天,是真正休息的日子,可以去跑步比赛。如果我的我working hour 是flexible的,我想我不介意工作五天。

    ReplyDelete
  9. edward:
    你對江兄好貼心喲~~~

    慧沁:
    我也喜歡星期天啊, 不過就是不喜歡勞累後的星期天晚上, 因為明天要上班, 哈哈~~ 上個星期一放假, 所以我突然覺得一個星期上四天班的感覺真好囉..

    ReplyDelete
  10. CK, 如果把他打倒,搞到他意志消沉躲起来不见人。 那以后就没有人陪我们打牙交咯!

    假意貼心又不用花钱。 :)

    ReplyDelete
  11. edward, 我叫SK不是CK :(

    說得也有道理, 難得你一片苦心, 一番謀略, 是我該死, 我現在才察覺, 真該多多向你學習..

    ReplyDelete
  12. haha i work 4 days now but still think it's too long :)

    ReplyDelete
  13. hahaha, human are never satisfied.. when working 6 days you hope for 5.. when working 5 days you hope for 4.. when working 4 days, what do you still expect??? hahahaha..

    ReplyDelete
  14. 其实做四日工都未必唔係坏事,起码多D时间去"求偶"。:p

    ReplyDelete
  15. 我冇話係壞事噃, 一個星期返四日工, 我求之不得啦.. 不過chris少你呢行好似開心啲, 返幾日就可以連續休息幾日..

    ReplyDelete
  16. 最好就係好似 freelance 咁﹐鐘意咪返工囉唔鐘意咪唔返囉。。哈哈哈。。可惜可惜﹐我唔係含住金鎖匙出世嘅人。。

    ReplyDelete
  17. 唔得啊, 我一世人勞碌命, 可以一個星期返五日工都算幾好喇, 只不過偶然間渴望返四日啫..

    ReplyDelete
  18. 唉呀! 唔好咁讲,都係你睇我好,我睇你好姐!

    ReplyDelete
  19. 咁又係, 你需要捱更抵夜風塵仆仆, 而且作息又唔定時.. 都係你辛苦啲, 哈哈..

    ReplyDelete