設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

22.05.2008 | 人間有情

中國四川512大地震, 其實我一直都唔想為呢件事情寫任何嘢, 因為實在係太悲痛.. 但係最近報章同電視嘅新聞報導, 總係離不開呢件事, 而且眼見好多人都好關心同支持四川省民重建家園, 覺得好感動..

之前聽聞如果喺自己個MSN名字前加返個彩虹, 即係加個(R), 咁MSN就會為四川災民捐獻一啲錢.. 不過只係限於中國用戶, 雖然如此我覺得no harm doing that, 當係響應呢個彩虹行動, 所以你有冇留意到我MSN其實都加咗個彩虹啊??

跟住就見有人發起為四川災民哀悼三天, 雖然我覺得我依家先提返起已經有啲遲, 但係總叫做有心.. 所以今日特別將自己呢個blog整成黑白色, 將所有色彩都退掉, 今日開始為期三日, 以響應呢個哀悼行動.. 如果閣下想話睇返original嘅彩色相片, 可以直接click入幅相度..

為四川大地震罹難者及家屬哀悼.. 天災不仁, 人間有情..

12 comments:

  1. 我没有你的MSN,所以睇唔到彩虹;

    无论如何,彩虹是希望的象征,希望这股支持的力量,能够永远延续落去.让受难的人同埋他们的家人,得到适当的援助.

    我个人能够做的,只是为死难者默哀5 分钟...

    ReplyDelete
  2. 嘿嘿, 睇唔到我個MSN彩虹唔緊要, 其實一份心意都唔需要高調宣告啦..

    係啊, 都做唔到啲咩嘢去幫佢哋, 唯有係精神上支持啦..

    ReplyDelete
  3. 最近已經無時無刻都喺度默哀緊。。希望天佑中國。。



    你哋一定要撐落去呀﹐救濟隊一定盡能力救你哋上嚟架。。

    ReplyDelete
  4. auntie真係慈悲為懷啊.. 災民知道有你呢個人喺度為佢哋默哀, 全力精神支持, 一定好感動架..

    ReplyDelete
  5.  我们的公司也有募捐,员工”一块“公司也“一块”。我捐了一百,心里有点“痛” 但 “爽” 比较多。

    ReplyDelete
  6. 嘩, 那你的公司其實也不錯啊, dollar for dollar很少有咧.. 唉呀, 一百塊錢, 很快就賺回啦, 但是你這一百塊錢可以幫助到很多災民了..

    ReplyDelete
  7. ... and please dont forget burma ... and pray for the victims & their families too ... there are more casualties there and people are still dying because of a lack of international aid and experience in disaster relief ... deeply worrying ...

    ReplyDelete
  8. ..bad quite sadly, i think most people now concentrate on the china earthquake rather than the burmese.. remember the paper has a campaign for donation to the burmese, but soon after the china tragedy, it was replaced..

    ReplyDelete
  9. 我假假也受过中国的恩惠,在那边吃了住了4年。捐钱只能安抚我们的良心,希望在前线的救护人员能帮我们出力。

    ReplyDelete
  10. 每個人都有他們幫忙的方式, 只要有心就好了.. 對啊, 你假假都受過中國恩惠4年, 有沒有想過前往四川災區做義工??

    ReplyDelete
  11. 在下目前有心无力,唯有精神上和金钱上的支持咯!

    ReplyDelete
  12. 阿鄭師奶你真係慈悲為懷喇, 個心底就好似個樣咁靚~~

    ReplyDelete