設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

09.05.2008 | 人潮洶湧

頭先收到友人WS電郵, 北京奧運聖火傳遞噚日去到深圳, 電郵附件見到以下呢幾幅相.. 嘩, 係誇張多人囉, 啲人唔駛返工咩?? 睇情況, 好似仲誇張過黃金週囉真係.. 我可以想象當時個情景, 聖火就見唔到喇, 反而會因為人潮逼硤而成肚火囉.. 我喺度諗, 完事之後啲人點樣疏散啊?? 安全返到屋企駛唔駛夜晚啊??
單係一個深圳就如此萬人空巷, 到時8月8日奧運開幕典禮, 如果全中國13億人口都嚟齊晒觀禮, 再加上全世界各地遊客, 會唔會逼爆北京架?? 到時每個人情緒高漲, 你推我攘, 好有足夠力量推冧個場搞出人命噃!! 唔係講笑, 我真係相信眾人有咁嘅力量架..

6 comments:

  1. 相信会有不少”扒手“

    ReplyDelete
  2. 我晕了!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. 共產囯民的愛國情操有時真的匪夷所思

    ReplyDelete
  4. edward:
    扒手還會「偷桃抓奶」呢, 小心小心!! 哇哈哈哈哈~~

    fookong:
    你是見那麼多人覺得暈, 還是因為昨晚的「約會」覺得暈啊?? 呵呵呵~~

    maxk:
    我覺得是一種光榮.. 記得10年前我國舉辦共運會, 也是如此, 只是還沒有去到這個誇張地步罷了..

    ReplyDelete
  5. 嘩。。有冇出現踩死人事件呀?? 有錢派我都唔會去呀真係。。好恐怖呀。。癡線架。。

    所以你話中國人口勁唔勁呢??

    ReplyDelete
  6. 唔知咧?? 我反而覺得佢哋已經習慣咁逼架喇, 已經習好一身好武功, 唔會出事嘅, 呵呵..

    ReplyDelete