設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

02.05.2008 | 雜記三則

雜記(一)
呢幾日又唔係烈日當空吖, 但係就硬係覺得好悶熱囉.. 尤其公司入邊, 真係完全feel唔到冷氣, 搞到我要擺部私人風扇係側邊降溫.. 前日投訴管理處, 派人上嚟整過後, 忽然凍到入心入肺, 但係一個公共假期返嚟之後, 點解又係咁熱嘅??

雜記(二)
頭先去剪頭髮, 個hairstylist大大話話我都幫襯佢五六年喇, 可以話係御用囉.. 點知佢剛才驚奇發現我頭髮無端端變攣底喎!! 嚇?? 玩嘢咩?? 我頭髮天生不嬲都係直架, 點會無端端變攣架?? 冇可能, 梗係佢搞錯定啦.. 不過啱啱有隻烏蠅盲縱縱咁飛入我頭髮入邊, trap咗係入邊係咁嗡嗡叫, 莫非我頭髮今日真係有問題??

雜記(三)
今日返工真係好鬼唔productive, 加上個頭無啦啦赤赤地痛, 個人又懶懶地攰攰地冇乜心機, 公司又靜嚶嚶咁(嘩, 發覺我都好多藉口囉, 唔好意思).. 所以今日真係concentrate唔到, 成日都只不過打咗幾份document瑟畀個客, 喺度等收工.. 唔通係因為噚日一輪清閑過後, 聽日又係週末嘅關係??

11 comments:

  1. 以上种种迹象显示,你,更年期到喇!无使避啦。。。哈哈哈!

    讲笑喳!!你应该是热底,去饮多D凉茶啦,或者对你有帮助!

    ReplyDelete
  2. 咩跡象畀你睇穿我瀕臨更年期啊?? hmmm, 咁又冇咁恐怖, 可能我係面臨中年發福危機啩?? 哇哈哈哈哈哈哈~~~

    ReplyDelete
  3. 中年发福的危机我经历过,唔使怕,一D 都唔惊咔,除左SIZE大一码、头变成2个大码头,基本上,都是人一个。

    至于从什么迹象睇得出??从你唔喇喇担心头发变孪底开始咯。。哈哈哈阿

    ReplyDelete
  4. hmmm, 我係絕對唔容許自己「中年發福」囉其實, 接受唔到!! 我係唔會畀自己坐以待斃嘅, 哈哈..

    頭髮無啦啦變攣, 我覺得係虛像, 今日照鏡又唔係直直咁?? 冇事冇事..

    ReplyDelete
  5. 甘恭喜你咯,靓仔!
    怪唔得你唔惯人地称呼你叫作佬啦, 原来有其因喇!!

    ReplyDelete
  6. 唉, 每逢拜五都系噤架啦,没心机做嘢。人变得好懒。

    ReplyDelete
  7. HOT there? My office cooooold like hell man, almost everyday wear on the sweater.

    don claim such excuses larr...if u r lazy then admit it lorr...everyone feels lazy on friday mahh,especially after lunch...

    abt your hair...i think....
    haiyaa..no comment la!!!
    hahaha

    ReplyDelete
  8. fookong:
    haha, 咪就係囉, 明明就係年華正茂, 你硬係要叫人做「佬」, 一啲都唔match我個image, 哈哈...

    chris:
    咁又唔係話「每逢」禮拜五都係咁嘅, 大佬啊, 真係唔駛做咩?? 不過噚日就係爭咁啲心機囉..

    ReplyDelete
  9. sonny:
    yeah, it was so warm in the office that i need to switch on the fan leh..

    ok ok, i admit i was not motivated yesterday.. it's not about lazy or not really, just that i lost that ummmph!! haha.. well, sooner or later you will understand my situation..

    ReplyDelete
  10. 係咪冇人開收音機聽所以公司咁靜局呀。。

    ReplyDelete
  11. auntie, 咪就係你放假, 公司咪靜晒囉.. 呵呵呵~~

    ReplyDelete