設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

19.05.2008 | 貼近大自然(二)

第二朝起身食完早餐之後, 就出發開始今次旅程嘅重點項目喇.. Chilling River and Waterfall, 呢個track好好玩架, 除咗要行山林小徑之外, 佢最吸引嘅地方就係要涉水喇, 因為條山溪委婉曲折, 所以整段track一共要越過溪流6次咁多(係唔係好興奮咧??), 係要準備濕身架喇.. 其實唔簡單架(尤其對我呢個amateur嚟講), 有部份徑段蕨類植物縱生所以非常之狹窄, 攪到我雙肉腿損晒添啊陰公.. 涉水過溪水深可以去到我條腰位, 而且溪底時沙時石, 水流都頗急, 所以要非常之小心, 一叉錯腳步, 就好危險架喇.. 順便一提, 一路上見到好多稀有植物, 例如豬籠草啦, 我咁大個仔真係第一次見咁多囉..
條徑終點去到一個瀑布, 都有成五六層樓高嘅, 不過唔係雨季所以氣勢一般.. 本來以為可以喺度享受時光, 不過因為公共假期關係, 比預料中多人, 所以都只係稍作逗留, 就沿路折返去原點喇.. 不過途中揀定一段溪流, 週圍比較寧靜, 放下行裝享受大自然水療按摩.. 呢條溪比起噚日條個水流急好多, 水療按摩之際因為唔小心仲爭啲被沖走添, 幸好大隻友人及時英雄救俊(哈哈), 在下先可以安然無恙, 阿彌陀佛..

兩日一夜新古毛之旅, 就係咁樣喇, 雖然未能夠夜訪熱水泉, 不過都覺得好開心好enjoy囉.. 齊揮開灰塵, 逃離鋼筋森林, 享受大自然近距離接觸.. 我覺得下次有機會, 我都會再去囉, 尤其呢個涉水track我非常中意.. 其實我覺得自己都幾中意呢類戶外活動嘅, 下次我想去camping(咁大個人未試過)喎, 我諗應該會好玩囉, anyone??

6 comments:

  1. how fun and relaxing!
    bet u miss the fresh air and cool water ... haha camping a? u come la i take you camping .. i am an old hand camper loo ...

    ReplyDelete
  2. haha, ok loh, enjoyed the fresh air, cool water and warm sun..

    two of the gang went camping there a night before, but bcos i need to meet up other friends in KL so i didn't join them.. next time la, next time la, should be my virgin camping time liao, hahaha!!!

    ReplyDelete
  3. 抛开尘嚣,寻找心灵的宁静,山林的确可以送给我们无穷的力量,一股更加坚强面对将来的力量.我都很想像你这样,那么悠悠自在地去山区玩一玩.

    时间是自己安排的,总有一天我可以做到的!最好是跟自己的爱人一起去,意义特别不同

    ReplyDelete
  4. 嘩, 江兄.. 點解突然間咁感性啊?? 唔似平時嘅你噃.. 係唔係寫稿寫到傻咗啊你?? 不如去Kluang Station飲返杯Kopi Cham Beng提吓神咧??

    ReplyDelete
  5. 下次可以 organize 我哋嘅公司 outing activity 嚟呢度。。你話好唔好呀??

    ReplyDelete
  6. errr, 以上次FRIM嘅經驗嚟講, 我覺得呢個會係比較高難度喎.. 因為要行埋啲好窄嘅山林路徑, 仲要涉水過溪.. 如果大家OK嘅話, 會係非常好玩囉..

    ReplyDelete