設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

30.05.2008 | 好一個漢堡包!!!

頭先晚餐淨係食咗啲青菜同買兩塊煎魚, 食完係覺得飽飽地架, 不過應該唔襟飽, 所以而家覺得有啲餓添.. 煞時間個腦淨係諗到一樣嘢, 就係漢堡包喇.. 唔係漢堡王, 更加唔係麥當當, 而係Carl's Jr以下呢幾個漢堡包, 係唔係連你見到都食指大動, goot一聲咁吞咗啖口水啊??

每次經過門面都畀佢啲漢堡包吸引, 好想好想行入去食, 不過一來怕肥, 二來最主要係因為貴囉(食一餐要廿幾蚊), 所以開張以嚟都係食過一次, 仲記得嗰唯一一次都係因為朋友堅持咋.. 食過一次, 絕對冇後悔(雖然有啲肉赤), 信我, 真係非常之好味架, 唔怪得我而家竟然會掛住佢啦.. 我有一股衝動, 就係可能聽日一嘢豁出去, 去食呢個我上次冇食到嘅Guacamole Bacon Cheeseburger(上排中間嗰隻)..

16 comments:

  1. 约埋我啊!反正我听日得闲!哈哈哈哈!除左可以食好食的汉堡之外,个卖相真是好吸引,又可以见见你的庐山真面!哈哈哈哈!

    讲笑咋!我听日有工开!况且讲开又讲,就算我敢见你,你都唔敢出来见我啦!你甘惊青!哈哈哈哈!

    ReplyDelete
  2. 話是話啦江兄, 既然你都開到出聲咯, 其實我都覺得我哋可以約埋出嚟見吓廬山真面目, 大家見吓面飲杯茶食個包吹吓水嘅.. 反正都喺個blog度認識你, 真係唔介意嘅話可以做返個比較「真實」嘅朋友喎, 點睇??

    ReplyDelete
  3. 可以啊!只要时间安排得当,我当然奉陪。我怕你睇到我个肥叉样吓亲昵你啊,大佬!!

    ReplyDelete
  4. 你有幾恐怖啊朋友?? 我驚到時係我嚇親你咋, 哈哈..

    ReplyDelete
  5. 哈哈哈,到时候唔知道边个吓边歌啦!哈哈

    ReplyDelete
  6. 不過點約你先?? 唔可能光天化日喺度約你咁張揚架, 哈哈..

    ReplyDelete
  7. 有什么好提议啊?? 我怕讲联络电话摆低在这里,我晚上会好唔得闲咯!啊哈哈阿

    ReplyDelete
  8. 咪就係囉, 呢度真係唔適宜擺低任何聯絡質料架嘛.. 點啊咁?? 點約你去食漢堡包啊?? hehe..

    ReplyDelete
  9. :)
    both of you wear a rose corsage and meet at Carl's Jr lorr ... kakaka :)

    ReplyDelete
  10. hahahaha!!! hmmmm, that's not a bad idea at all huh..

    ReplyDelete
  11. 汉堡包我都中意喔,约咪我啦!

    ReplyDelete
  12. 梗係好啦, 知你中意漢堡包, 實約埋你!!

    ReplyDelete
  13. I ate Carl's Junior burger today. Well, tasted quite nice. The Avacado sauce is very special used in the Guacamole Bacon Burger. It is really worth trying.

    ReplyDelete
  14. yeah, i really wanted to try that Guacamole Bacon Burger leh.. it's the avocado+bacon that attracted me, hehe..

    ReplyDelete
  15. 真係好好食架?? 查實我唔係好 like 食漢堡所以到而家都仲未去試。。

    ReplyDelete
  16. 真係好好食架, 漢堡王同埋麥當當簡直冇得比.. 佢呢個係比較gourmet做法, 而且會健康啲.. 好正, 就係價錢比較高檔囉..

    ReplyDelete