設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

26.05.2008 | 永遠是我的寶貝

第七屆美國偶像American Idol冠軍David Cook早幾日前誕生, 其實我唔係AI粉士, 不過早幾日偶然間聽到佢cover嘅呢首歌, 嘩嘩嘩, 即刻要用技驚四座嚟形容啊, 比賽當日就連平時踩人唔駛本嘅毒舌評判Simon Cowell都贊佢好.. 好中意佢呢個版本, 估唔到呢首原本充滿少女情懷嘅歌, 經佢從新arrange後竟然徹徹底底改頭換面, 原來呢首歌都可以演繹得咁man架喎!! 其實我一向嚟都中意唱歌沙沙地聲嘅人架(男男女女都係如是), 真係激賞佢, 好掂啊, 我依家個腦不時住浮現呢首歌添..

再聽吓原裝版本, 十幾年前仲係「天真無邪, 良家少女」嘅Mariah Carey, 唱得好sweet好少女情懷, 唱咗好多ad-libs, 都不知冧盡幾多情竇初開嘅小情侶啊, 哈哈..


[以上music streaming可能有啲慢, 請耐心等候好音樂, 呵呵~~ ]

7 comments:

  1. 唔錯唔錯。。哈哈﹐不過我都係比較鐘意 sweet sweet 嗰個版本。。

    ReplyDelete
  2. sk2,
    我都是比较中意马利亚大姐的版本,珠玉在前。个佬D声都几沧桑,但是,鬼佬歌声D声好似有好多都是甘的声。。。台湾有黄大炜,大马有陈家凯(没有唱歌了),香港有SOLER(近排两兄弟的声音令我着迷)。。。

    ReplyDelete
  3. mynicole:
    我比較中意DC個版本囉, 聽起嚟比較平實誠懇.. MC就比較似賣弄風情賣弄技巧咁..

    fookong:
    咩SK2啊?? 傻咗啊你??
    講真, 其實只要把聲唔似返個男人, 我基本上都OK架.. 因為我唔中意男人唱歌把聲好似女人咁喎, 星馬港台好多呢種聲線嘅歌手囉..

    ReplyDelete
  4. 我同意,本地就有两位“男身女声“佼佼者,第一名吉汉,第二位宇中(唱歌的时候才怪里怪气怪腔,奇怪说话的时候又没有),听到我鸡皮疙瘩。但是各花入各眼,俊杰我反而可以接受,台湾的苏打绿我又OK哦!只是本地而两位,有点怪怪地。

    以上纯属个人言论,与本版版主立场无关。哈哈,怕左啦,等阵比Dfans围攻。

    唔知SK2你把声又点样的呢??

    ReplyDelete
  5. 係咩?? 真係好似未認真聽過佢哋唱歌噃.. 其實仲有一位, 以前雙人組合而家單飛憑一首"Fairy Tale"紅遍全球嘅呢?? 把聲真係不是我杯茶.. 不過在此聲明: 以上純屬個人喜好, 不包涵任何歧視或攻擊..

    我SK把聲?? 我都唔識唱歌, 把聲都唔好聽囉!! 哈哈..

    ReplyDelete
  6. i like david cook version,
    the way he presents is totally different with MC, like it!
    Thanks for sharing

    ReplyDelete
  7. yeah, give me 5!! finally there's someone who prefers DC version like i do, hehe!!

    ReplyDelete