設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

21.01.2009 | 超級壓縮

最近每次睇戲, 都一定會有呢個廣告.. 如果30秒內要你sell個產品, 你會點樣sell?? 呢個荷氏薄荷糖廣告, 雖然不至於係搞笑, 不過我相信都可以令到你會心一笑嘅.. 我成日都好佩服廣告創作人嘅頭腦, 呢個廣告究竟用咗幾晚通宵先度到出嚟哩?? 係邊位嘅傑作呢?? 送畀佢一個掌聲連連.. :)

this is like a compulsory commercial in the theater whenever i go catch a movie recently.. if you are given 30 seconds to sell your product, how would you sell it?? this commercial ad from Halls mints, not any hilarious but i believe it could make you really laugh out though.. i am always impressed by the creative brain of advertisers, i wonder how many sleepless nights before this idea was conceived?? kudos to the one who did it.. :)


我鐘意片中所有角色碌大對眼肉緊到爆嘅表情, 好攪嘢囉~~
i really love the roll-eye expressions on the characters, they look darn funny~~
Rate this post:

17 comments:

  1. Such a creative ads. Where did you get it? Anymore to share?

    ReplyDelete
  2. Such a cute ad.

    SQUEEEEEEEEEEZZEEEEEEEE...

    yet so lame.

    ReplyDelete
  3. is it on tv already??

    btw, 0617 means 17th June?

    ReplyDelete
  4. it's so cute and creative. i like their eyes too. ahah..

    ReplyDelete
  5. hej! [SK]...Gong Xi Fa Cai to you and family and loved ones...a prosperous year ahead of the Year of Ox!

    ReplyDelete
  6. K|E|E|N|Y|E|E:
    got it from youtube lor.. but have been watching to this many times in the cinema before that.. :)

    Jonzz:
    hahaha.. bet you enjoyed the SQUEEEEEEEEEEEZZZZEEEEEEEEEEEEEEE very much?? :p

    Shinji:
    errmm i have no idea at all.. i think i watch movie more than i watch tv, haha!! yeah, you are smart, 0617 means 17th June.. :)

    wayne:
    haha, i love the polar bear the most.. but too bad, we couldn't see that penguin rolling eyes huh??

    [danial][ma]:
    hey danial, a happy and prosperous chinese new year to you too.. have an OXpicious one~~ :)

    ReplyDelete
  7. 的确几好笑,btw 泰國既仲好睇;p

    ReplyDelete
  8. why i can't see any video?

    ReplyDelete
  9. heh heh heh....ya...bravo to those who can think of this idea~!

    ReplyDelete
  10. hahaha.... let's use the power of squeeze to turn the charcoal to diamond ... :p

    ReplyDelete
  11. tagnan:
    係啊, 泰國好多廣告都好搞笑架, 佢哋的確係犀利過我哋喎..

    vincent:
    oh?? you gotta wait for the things to load, perhaps it's internet speed problem??

    默:
    yeah, it's lame.. but it's the lame that makes people like it.. haha!!

    MiChi:
    they are heaven!! i always think those creative advertisers are great~~

    TZ:
    haha, if you can squeeze one diamond out of charcoal, please let me know.. but not the other way round ok?? :p

    ReplyDelete
  12. OMG! do they show that in cinema? hmmm never saw before wor~ YA... I love the characters too... love their hair! :P

    ReplyDelete
  13. Fable Frog:
    yeah, i saw them everytime only in the cinema.. guess you are always fashionably late that's why you miss it!! hehehe :p

    ReplyDelete
  14. SK, we share the same birthday!!! but diff year obviously... LOL! xD

    ReplyDelete
  15. Shinji:
    oh really?? i finally found somebody who shares the same day of birthday with me!! that is something very interesting.. and of course i know i celebrated birthdays a lot more times than you before you were born laa.. hahaha :p

    ReplyDelete
  16. Hehehe... the more times u celebrated the more experienced u r mar... but no worries i'm 'catching up' year by year... xD

    ReplyDelete