設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

27.08.2007 | 習慣成依賴

每日都習慣會上上網, 上MSN同朋友傾吓偈, [非法]下載最新mp3(聲明: 只作個人聆聽用途!!!).. 星期六夜晚如常, 點知同朋友傾傾吓偈傾到興起嗰一刻, 突然間connect唔到上網.. 嘩, 晴天霹靂啊!!! 結果disconnect再connect, reboot再reboot都於事無補, 最後好冇趣地上床瞓覺.. 第二朝即刻打去customer support, 結果老點我一輪之後, 我好唔願意咁一切照辦後都係唔掂, 其實分明係個server down咗啦, 邊關我啲hardware setup同埋條line事吖.. 喂大佬, 我都係IT人嚟架嘛, 咪當我一般田井市民看待得架, 不過我尊重佢要證明佢啲standard procedure作足都係唔得..

最後佢話冇辦法要escalate畀佢啲technical engineer, 嘩救命啊, 明明就係好小事, 駕唔駕攪到懶深奧咁啊?? 但係星期日搵鬼返工咩, 畀我都一於懶理啦(所以我都唔怪個engineer, 大家都係同行).. 所以成日都冇得上網喇, 夜晚無所事事覺得百般無聊, 全因冇得上網呢個咁殘酷嘅事發生喺我身上(仲要個個月畀晒錢架嘛).. 所以話習慣咗會逐漸變成依賴, 一旦失去就覺得無從適應, 英文叫做deprived是也..

結果咧??? 今日朝早瞓醒, 咩事都冇發生之下, 即刻可以通行無阻地暢游網絡啦, 咪就係個engineer好輕易地click click一個button之嘛.. 有幾咁難攪啊??

2 comments:

  1. sometimes i wonder... if we have become too relied on technology :) or to be more precise addict to internet... is like one day without internet i feel like shit ha ha ha ha
    very bad, very very bad

    ReplyDelete
  2. hmmmm.. but i think the degree of my rely on technology is much little than yours.. imagine if you don't have your PlayStation!!! hahaha..

    ReplyDelete