設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

22.08.2007 | 無字天書

有個靚女同事名叫麗詩, 佢噚日向我投訴我個blog嘅顏色setting, 話黑底白字(有事又用黑底黃字)加上啲字又蟻咁細隻, 佢一睇完之後即刻覺得眼花見暈.. 見佢嗌晒救命咁我又於心何忍呢?? 於是就即刻轉顏色, 以最基本嘅白底黑字打救佢啦, 夠晒義氣啩?? 其實用咗咁耐黑底白字都未有人投訴過, 我諗梗係麗詩姐姐佢老花啦(但係又唔肯認喎).. 哈哈!!

突然之間醒起王菲1994年有一張碟叫做《胡思亂想》..當時負責設計嘅林海峰勁玩white on white, 去盡perfect minimalism.. 淨係用咗白底過光白字, 就成個design搞掂晒喇, 好慳皮而且啱晒王小姐唔中意影相嘅天性.. 我當時覺得簡直係型到爆燈嗰隻.. 所以13年後, 等我再次讓經典重現大家眼前, 寫下呢篇《無字天書》blog, 考考各位眼力, 尤其是係你啊麗詩, 哈哈哈哈..

其實都唔駛點樣傷眼力啦, 只要稍為動動腦筋做點手腳, 包保你可以好輕易咁清清楚楚睇晒成篇嘢嘅.. 咪話我黑心專登玩嘢啊, 其實我都已經手下留情加返啲contrast架喇..

4 comments:

  1. cheh ... just highlight the whole paragraph ...

    ReplyDelete
  2. very panlai lorr!!! hehehe..

    ReplyDelete
  3. well, blog colour... hmm i always like minimalism.. my dream house: a ps3, a projector, a psp, a speaker to connect the portable player, a laptop , and a wireless network connection :P damn... when will i ever have a home like that, we never know/see.

    ReplyDelete
  4. oh.. no bed to sleep?? but at least a bed in the guest room, so that i can have something to sleep on when i visit you another time.. hahaha!!

    ReplyDelete