設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

17.11.2008 | 罪過罪過

可能好多人都同我一樣, 鐘意用公司廁所第一個廁格, 所以搞到個沖水柄有點負荷唔到.. 上個星期如廁後一拉, 結果個柄棘住咗係度(!!), 啲水係咁沖係咁沖個不停!! 好彩攪咗一陣最後終於將個柄整返好, 真係一額汗.. 其實見到啲水洪洪而沖, 你都唔好話唔會嚇親囉..

不過人衰起上嚟真係有個款, 頭先又再發生同樣情況.. 我自問唔係個粗魯暴力唔憐香惜玉嘅人吖, 點解一個小小沖水柄會連續兩次毀于我隻手上呢?? 真係撞鬼囉.. 今日就冇咁好彩喇, 個柄真係棘住係度點救都救唔返.. 眼見廁水猛咁沖, 個心都覺得非常肉赤囉.. 回過神後先醒起打畀管理處, 叫人上嚟整, 啱啱再去廁所探個究竟, 已經有人將佢整好喇, 謝天謝地.. 嘩!! 真係無啦啦浪費咗幾百公升淨水囉, 罪過罪過~~maybe there are just too many people who like to use the first stall of the toilet like me, causing the flush handle a bit too loaded to handle anymore pressing.. last week after my business in that stall, i pressed to flush, but the handle just god-d*mn-it got stuck there (!!) and water just flushed non-stop!! luckily i managed to fixed it after a while, sweating out of freak, and it really makes you feel bad watching the water flushing like no end..

and sometimes bad luck just doesn't seem to stop bugging you.. and ooops, i did it again!! i don't really think i'm such a rough and violent person, but why the hell the same spoilt handle kept haunting me?? not lucky today, as no matter how hard i try to fix it, the handle just got stuck and not back to action, i was like OMG looking at the non-stop flushing water.. after recovered from the shock, i realised i can actually call the Building Management to get somebody to fix it, went to check again just now, and thank god it was already fixed, phew.. a huge waste of hundreds litres of clean water i've unintentionally caused, that was really quite a sin i've did~~
Rate this post:

8 comments:

  1. that reminds me of the time I worked in US.. I have to clean the most disgusting toilet... almost like the one that you caused hahahahaa

    ReplyDelete
  2. the toilet looks clean tho... hahaha

    ReplyDelete
  3. 都說要溫柔點啦。哈。

    ReplyDelete
  4. Ha Ha ha.... I kena once where I flushed the toilet and it exploded. Water gushed out non stop and sent out all the shit of previous users. The whole floor had shit flowed out from my stall and covered my Feragamo shoes! I opened the stall's doorl and saw 5 guys staring at me in disbelief.

    ReplyDelete
  5. 傑士:
    hey, i remember you told me something even more disgusting!! it was a very long and hard "object" that got stucked in the toilet, and you just couldn't get rid of it even flushing down it for few times.. hahahaha!!

    BB:
    not the actual toilet actually, this photo was taken from some websites.. hehe :p

    Danny:
    其實我已經很溫柔的了, 但是偏偏就如此下場.. :(

    Twilight Zone:
    OMG!! you are hilarious, no wonder the guys were staring at you in shock!! hahahaha.. I think I had that before, but I can feel it's going to flood so I quickly rush out from the toilet and I avoided the accident.. hahaha :p

    ReplyDelete
  6. Haha.this is kinda disgusting. Anyway, I had the same experience before in office's toilet and luckily no colleague went in after me. :)

    ReplyDelete
  7. did the building management asked you to pay for the repairing fees?? haha!!

    ReplyDelete
  8. K|E|E|N|Y|E|E:
    oh, don't misunderstood.. actually nothing disgusting was coming out from the toilet, it's just that the flush was spoilt and the water keeps flusing without stopping.. trust me, in and no out, haha!! hmmm, did u do that in your last experience?? :p

    wesley:
    no laa, that's a public toilet and they have the responsibility to keep the toilet in good form maa.. i was just kind enough to report the damage wor..

    ReplyDelete