設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

18.06.2008 | 多謝多謝

噚日生日冇大事慶祝, 冇生日歌聽, 冇蠟燭吹, 冇蛋糕切, 冇禮物收, 冇許生日願望(頂!! 我竟然冇做到呢件事添!!).. 係過得好平常嘅一日咁樣, 如果唔係朋友們有心SMS我, 我都唔覺係自己生日.. 前一晚漏夜post咗個生日entry, 我諗好多朋友都係睇咗blog之後先醒起係我生日, 哈哈, 唔緊要, 最緊要係有心啫.. 漏夜趕起總算冇白費心機, 呵呵..
  • 多謝SMS賀我生日嘅朋友(in chronological order), 我已將所有短訊儲存落嚟: jessica, 阿年, kelvin, 小春, pek, nelson, sanney, eric, 敏儀, 靜敏, kean hui, 靜怡, yu chyang, khong loon, 惠娜, 宣揚, hanson..
  • 多謝喺我個blog度留言祝福嘅朋友, 我已一一回應喇: chris少, 小春, eric, 阿龍, 敏儀, 曉慧, 慧沁.. 仲有當然少不了連番祝賀嘅maxk..
  • 多謝用MSN祝我生日快樂嘅朋友, 你哋都好眼利見到我個「蛋糕仔」message: ethan, fookong, chris少, daniel..
  • 多謝send email祝賀我嘅朋友, 對唔住, 噚日放緊假未有時間回覆答謝: 靜敏, kean hui, 靜怡, 德汶..
  • 多謝費心思send我生日e-card嘅朋友, 好得意喎: ethan, 由aiko領軍嘅香港同事..
  • 多謝打電話同我講生日快樂嘅朋友, 好感動啊: eric, see tian..
  • 多謝通過面卜(Facebook)祝我生日快樂嘅朋友, 唔好意思, 其實我九千幾年都唔入面卜一次, 嘿嘿: 佩瑩, 文豪, yee wee..
  • 多謝破費請我食飯賀壽嘅朋友, 我食得超飽但係非常之開心: kevin@食之館, kelvin@sakae shushi..
誠心誠意多謝大家, 讓我呢個生日平凡中帶點不平凡..

2 comments:

  1. 唔係嘅, 既然大家都咁有心, 我就梗係要喺度公開道謝啦..

    ReplyDelete