設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

06.06.2008 | 是日彙報(一)

彙報[一] 之首集
聽日係公共假期(最高元首華誕), 每逢公共假期落喺禮拜六, 公司都會補假, 不過就限於假日前或後一個工作天, 二選一.. 之前與同事們半自願半商量咁安排, 結果自己今日放假, 其實我不嬲都係prefer禮拜一嘅, 不過是但啦反正都係冇乜分別.. 今日因為大家都要返工得我自己放假, 所以冇約人之余亦都冇人約.. 成日係好鬼悠閑咁過, 冇乜細藝咪又走去gym過日晨囉.. 不過今日係去游水, 順便suntan曬吓自己, 都曬黑咗啲嘅, 比較中意自己皮膚黑黑地, 睇落健康啲精神啲.. 躺在太陽椅上, 聽住自己中意嘅音樂, 享受今日柔和陽光嘅親澤, 係好relax囉.. 可以講係舒服得就地瞓著咗, 希望自己當時冇顯露醜態啦, 哈哈..

彙報[二] 之首集
今日返到屋企諗住上網啦, 點不知上極都上唔到, 後來先發現原來個modem壞咗.. 嘩, 無啦啦壞咗, 想點啊?? 都係用咗你一年多嗰啲啲啫, 唉, 真係free嘢冇好嘢(部modem係當時簽購服務時候隨配套贈送嘅), 梗係呢一年嚟日以繼夜24小時開住, 燒鬼咗啊陰公.. 聽日又要勞煩自己去買部新嘅, 真係嘥錢又嘥力!! 忽然冇得上網, 覺得週身唔聚財, 好似與世隔絕, 時間過得天荒地老咁, 確實係慘絕人寰囉, 救命..

3 comments:

  1. 难怪我到邮局去都不见开门,空跑了一趟,气死我了。星期六生什么日啦!

    ReplyDelete
  2. 难怪你消失左成日,睇你唔到啦!

    ReplyDelete
  3. edward:
    所以講你「新加坡」人, 也要關心一下馬來西亞的假期啊.. 每年六月第一個星期六他都生日的, 哈哈~~

    fookong:
    係啊, 搞上網搞咗我幾日喇, 真係頭都大埋..

    ReplyDelete