設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

12.04.2008 | 台灣小食

頭先同友人去咗間叫做《台灣小食》嘅台灣小食連鎖店食飯.. 如果平時我自己經過呢間嘢, 我唔會有好感入去, 因為覺得個店名實在太冇誠意太過求其囉, 哈哈.. 今日就叫做有人作伴, 見餐牌上啲食物都唔錯, 就姑且入去試一試啦..
我哋叫咗砂煲紅燒牛肉河粉, 鹽酥雞飯, 窩貼, 而我自己杯嘢飲就要咗冰凍怡神嘅酸梅沙冰喇.. 整體上嚟講算係OK啦, 冇乜特別又唔會係難吃嗰隻囉.. 冇乜特別嘅comments要畀喎, 當係簡簡單單普普通通咁嘅一餐囉.. 如要嫌棄就係窩貼做得唔好.. 不過咧, 杯酸梅沙冰卻又頗得我歡心噃, 用足料而且誠意拳拳一大杯, 一啖一啖飲落口確係refreshing噃.. 埋單一共48蚊, 好似有啲貴.. 其實餐牌上仲有好多凍飲, 花多眼亂我好鬼想去試勻晒佢, 下次可以考慮淨係去坐低飲嘢, 呵呵呵~~

No comments:

Post a Comment