設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

14.04.2012 | 本週金榜

[Volume 7 Issue 4, #1384]
第15週留言排行榜 Comment Chart for Week 15
[00:01HRS 07.04.2012 - 23:59HRS 13.04.2012]
#(#)博客 Blogger得分 Score
1(1)yvonne @ From TAIPING with L♥VE
★★ 兩週第一位 Two weeks at #1
18.4
2(3)lina @ Life, In My Own Backyard13.2
3(5)wenn @ Experiences10.5
4(4)Kian Fai Koh @ kianfai87 on PlayRole8.6
5(8)suituapui @ ...Still crazy after all these years!8.3
6(7)
(6)

Tekkaus @ Tekkaus
Sheoh Yan @ Blog with Yan
8.1
7(15)Small Kucing @ Small Kucing8.0
8(17)小雪 @ 小雪の札記7.7
9(9)
(2)

海市蜃樓 @ 海市蜃樓
Twilight Man @ Twilight Zone
6.2
10(13)Isaac Tan @ eXperiences6.1
四月份最新走勢 Latest standing for April
(截至 Up to: 02:30am 14.04.2012)
#1. yvonne (32.7)... #2. lina (22.8)... #3. wenn (18.1)... #4. Twilight Man (17.5)... #5. Kian Fai Koh (17.4)... #6. Sheoh Yan (15.2)... #7. Tekkaus (15.1)... #8. suituapui (14.8)... #9. 小雪 (13.1)... #10. 海市蜃樓 (12.4)...
恭喜本週榜上有名嘅讀者, 呢個星期女士們霸氣!! 似乎有好多變動, 有人大躍近9個位置亦有人大跌7個位置喎.. 有讀者問, 如果呢個星期嘅留言係公佈週榜之後, 分數點計算?? 其實週榜都係俾大家知道戰況啫, 只要同一個月份內有留言, 到時月榜一定唔會少.. :)
congratulations to those who made it to the chart this week, the ladies rule this week!! seems we have quite some movements, there's an 9-rank improvement as well as 7-rank drop.. some readers ask how is the points calculated if their comments are left after the weekly chart is announce?? no worries, the weekly chart is just to reveal the current standing, as long as you comment within the same month, you will still earn points for the monthly chart.. :)
Rate this post:

162 comments:

  1. Good morning everyone!!

    Yay!! Happy feeling!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Have been refreshing the page, waiting for new post.

      I'm so pathetic....

      Feeling sad a little bit, for having to work on a beautiful Saturday.

      Delete
    2. hahaha, very high chance you get the first comment today lah, since this is weekend there is no rivalry from First Lady~~ :p

      Delete
    3. Wah! Queen Yvonne marks so high!!!!

      How to compete with her already, like this!

      Wenn also coming strong nowadays. Number 3!

      Congrats to the Queen & to Wenn too.Plus the others.

      All must work really hard. ;)

      Delete
    4. haha, yalor, Queen Yvonne made the gap so huge for others to follow hor?? and wenn is also threathening you leh, how how how?? :D

      Delete
    5. I'm very kiasu, mah. Put tonnes of comments to feel 'safer'. But still felt threaten by the rising stars, STP, wenn and yan.

      Delete
    6. hehehe, got competition means got improvement mah.. don't see negatively about this lor~~ :)

      Delete
  2. But then my mood is lifted upon seeing the chart~~

    Woohoo, I'm standing strong for 2 weeks already.

    Got 2 stars in a row *happy like a kid*

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe!! so keep on defending your #1 position, it's really not easy huh?? furthermore you made the gap so big for others to catch up!! :)

      Delete
    2. Thanks, wenn. And same to you too, for getting the 3rd position. Keep it up, ya!

      So, are you going to confess here, you are addicted to SK0617? Hehehehe...

      Delete
    3. Don't forget ask for nice presents from SK, Yvonne! LOL

      And remind him not to forget to invite you to the press conference! Muahaha

      Delete
    4. hahaha!! Queen Yvonne is not so greedy lah, got McD toys enough already right?? kekekeke.. :p

      Delete
    5. Haha, initially I no greedy one, but get poisoned daily by Lina...I'm so easier influenced, kekeke. Next time duwan mcd toys, say diamond blogger, then must have diamond :p

      Delete
    6. hahaha, can lah, get the winner a big big McD Diamond Toy lor.. sure big enough!! wakakakaka~~ :D

      Delete
  3. You probably kidding me, i am very worry now. I keep dropping, despite of typing all beautiful compliments and lenghty comments to you. You break my heart this weekend, SK.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, why so worry?? don't take this so seriously lah.. BTW, a more accurate recalculation indicates that you stay on the same position..

      BTW, FYI.. the number of comments has less significant effect, each comment gets only 0.1 points, whereas if you have missed one post without any comments then you lose 1 point.. so it's more important you make sure you comment often and never miss any single post.. heads up for you, you missed 1 post last week so you also missed the chance to go high up into this weekly chart.. :)

      Delete
    2. Wah! Still got more accurate calculation behind the board. Interesting!

      Delete
    3. SK is leaking his calculation methods for the comments standing bit by bit.

      Must read all comments for more juicy information to come! xD

      Delete
    4. hahaha!! of course can leak a bit lah, but cannot leak all.. the calculation is part of the competition rules, so i think it's fair to tell a little lah.. :)

      Delete
    5. *scribble scribble again* must keep in my little black book for future reference, and to beat TM when he returns with full force.

      Delete
    6. Aiyorrrr!!!!! 10 comments baru dapat 1 point. Susah lor like that....

      Delete
    7. Yalor.
      So hard to gain points one.
      Much harder than earn money at Nuffnang! xD

      Delete
    8. hahaha, too little meh?? but the main purpose is to promote frequent commenting rather than mass commenting lah.. if you all want, then multiply the points by 1000 lah, hahahahaha!! then everyone will have points in thousands.. but still the same lor, hahaha!! maybe i just change the unit lah, 1 comment is 0.1 million points?? how about that?? :p

      Delete
  4. Ladies rule!! Yeah, com'on girls, let's get united and kick 2 guys off the Top5 chart, muahahahaha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah, i wonder where the guys are going?? Darth Vader is getting weak, and Jedi TM is missing in action!! gave wenn a good chance to advance~~ :)

      Delete
    2. Both dark forces and good forces are battling each other,is it? That's why we cannot feel their presence here.

      kakaka

      Delete
    3. hahaha!! and when both the dark and good forces are fighthing, the lady took the opportunity to climb up the ladder!! fuyoh~~

      Delete
    4. We ladies are good in grabbing opportunity, just like we can grab lots of loot during mega sales, lol, oppss... I mean laugh out loud!

      Delete
    5. True!

      We girls must grab opportunity and take charge!

      Laugh out loid too! xD

      Delete
    6. wow, ladies are always the scary group of people!! Darth Vader, Jedi TM, STP, you all must not let the girls overshadow us!!!

      Delete
  5. Eh, why Sheoh Yan come kacau-kacau my "intend-to-put-10-comments" now?? Grrrrgh....

    Now my mood is 80% happy only *pouting*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Don't blame me, I am sad for dropping in my position. All because I stick my principle for typing meaningful comments for SK.

      Delete
    2. aiyah, streak or not doesn't matter lah, as long as you have enough comment to defend your position.. :D

      Yan.. don't blame me also, please see explanation above.. :p

      Delete
    3. Thanks SK for the explaination. No i don't blame you, I am just kidding you. I know well this is 游戏规则。Shouldn't blame anyone.

      Delete
    4. Hahaha


      That's why I only come and comment now.

      Too early, then disturb the Queen and her commenting streak. Later the Queen get angry how?

      Off with her head! LOL

      Delete
    5. @ Yan: but you really sounded like blaming me and scolding me lor, so sad :( haha, yes, this is the 游戲規則, i am the king here, i say this then everyone also need to follow :D

      @ lina: hahaha, same same lah.. when she is streaking her comments you are not allowed to kacau.. when you are streaking your comments, you also don't allow anyone to kacau right?? :D

      Delete
    6. You don't know ah?

      I'm very patient one. Sharing is good! ;)

      I only don't allow you to kacau the comment section before your readers do! Kakaka

      Delete
    7. hahahaha!! next time when i sense First Lady is about to post her first comment, i quickly press the button so that i'm just 1 second earlier~~ :D

      Delete
  6. Having said that, I will still stick to my principle. No typing "hahahah", "wakakaka", "hehehehe", "hey hey hey", "Muahahahah", and "lol!" only.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, nowadays I'll change my typing style. No more lol, but I'm gonna type "laugh out loud". 3 words compare to 1.

      No more abbreviation.... (if I remember to type long long), kekeke!

      Delete
    2. Hehehehehehehehehehehe!

      Correct also. See, I didn't type "heheheheheh" only.

      Delete
    3. hahaha, although i welcome many "laughing" in this post, but then bear in mind things like "Hehehehehehehehehehehe" will definitely be filtered out from the word count~~ :D

      Delete
    4. I am definitely typing words full at SK's now! Now more abbreviation!


      SK made me use proper English! ;p

      Delete
    5. hahaha!! isn't that good?? we learn proper english mah.. this will help to improve our english efficiency~~ :D

      Delete
    6. Yeah, just like going back to school, the English teacher would knock our head when we used rojak English.

      But SK won't do that, hahaha!

      Delete
    7. Oh? Got word count also one kah? Now only I know lah, before this I did not know. In that case, I must make very very very very very very very long comments every time all the time so that I can get more and more and more and more points like this...and in this way I can get more points and the more points that I get can help me go up higher in the ratings and hopefully I can get No 1 or if not No. 1, No. 2 or No. 3 will do as well *rolling on the floor laughing out loud!!!

      Delete
    8. Laugh-out-loud at Suituapui's long-winded *rolling on the floor laughing out loud*

      Haish! We are all becoming very very very very very long winded here lah after this! @.@

      Delete
    9. hahahaha!! very good, actually the more patterns you guys come out with the "commenting gimmicks" the better.. so that i can make more accurate and reliable analysis and incorporate the RULES into my calculation, don't look down at my ability to detect all those unnecessary word counts, hehehehehehehehe~~ :D

      Delete
    10. Hahaha, rolling-on-floor-laughing-my-a**-out @ STP latest tactic on commenting here.

      I'm so so so so gonna type like this too. I likey this idea very very super much. Ha ha ha ha... (does this 'ha ha ha ha" counted as 4 words, instead of the usual one "hahahaha" counted as 1?)

      Delete
    11. hahaha, all these very very very, so so so so, ha ha ha ha.. you can type as much as you can lah, but then~~ kekekekekeke!! ooopsss, i am not gonna tell so much already~~ :D

      Delete
  7. Can I leave comment on a backdated post (i.e. January) and still be counted for current month?

    (I bet this is what TM does to overtake the ranking, because I don't really see his comments on the latest posts).

    ReplyDelete
    Replies
    1. you can still backdate within the same month, meaning that, as long as the monthly chart result is announced, any backdated comments will not be counted.. so if you want to backdate (even if you have not commented within the week after the weekly chart is out), do it within the month before the monthly chart.. :)

      Delete
    2. Wah! The Queen so comptetitive lah!

      Got top rank already still want to post more in older posts ah?

      Queen! Give chance to the "rakyat" also lah! kakaka

      Delete
    3. hahaha, Queen Yvonne is a good student mah, she wants the best out of the best.. never satisfied with her own success one.. :)

      Delete
    4. Hehe, of course cannot be satisfied so easily. Must improve and overtake own ranking. Like that baru challenging, abor, my life is so boring.

      Delete
    5. Boring ah?

      Come come... join me and we run together.

      I tell you, it's not boring! ;)

      Delete
    6. hahaha, yvonne runs with time lah, not with First Lady only.. i think better still First Lady gets a smartphone, so that she can spam while she is running.. how about that?? :D

      Delete
    7. If First Lady Lina spam from smartphone, I scare she would not notice the path and falls into the hole.

      By then, other joggers come and take (thousand of) photos and post to FB with title, "Jogger falls into hole while blogging". Wakakaka!

      Delete
    8. oh, there is an apps that can help you see the path while you are looking at the screen.. i think they use the camera to do this lah, the put the camera at the background of your screen, so when you are typing you still see the front.. clever eh??

      Delete
  8. the first one still remains first! well, how is it possible for me to chase lol

    Latest: Vegan Fruity Pizza

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmm, never say never!! you will never underestimate your ability.. you see there are huge leaps from some of the readers right?? :)

      Delete
    2. true, if there's a will, there's a way..

      Delete
    3. Wenn is a good example.

      See, now she is ranked number three (3) already.

      hihihi

      Delete
    4. yeah, wenn was never in the chart before, but the recent two weeks she's made it into Top 5 then Top 3!! bravo~~

      Delete
    5. she became hard-working already.

      Kena the bug,like the rest of us! Laugh-out-loud!

      Delete
    6. yeah, i still remember wenn used to just put in not more than 5 words per comment last time.. but now, she is putting more than 5 comments per posts~~ :D

      Delete
  9. Wah, there's someone rose 8 rank and someone sank 8 rank.

    I see TM is the person who sank 8 rank. But he's a submarine - go deep into the ocean and can submerge on the surface in no time.

    Can call him "Jedi Grandma Submarine Twilight Man", wow~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, well i guess many people can see that lah.. Jedi TM is missing in action, just like a grandma walking on the street, so slow and now slipping down his high rank~~ @_@"

      Delete
  10. So now your weekly chart would get refresh on Saturday, ka?

    I'm already feeling nervous and nausea every month end and quarter end (like having PMS). On top of that, I'll get anxious comes weekend.

    Thought without the daily chart, I'm less tension but you replaced with weekly chart.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes, i think do it weekly is better lah, if daily updates causes tension and i may not have the time to do that also.. so every saturday the weekly chart will be announced, summarising the comments from last saturday to recent friday..

      Delete
    2. Aiyah!

      Weekly ka, monthly ka, daily ka... I always tense up when come and visit this blog.

      Especially after seeing how many comments the Queen already made. LOL

      Delete
    3. hahaha, then it's Queen Yvonne who is the one giving you tension and not me lah.. :p

      Delete
    4. If you don't put all the ranking, where got we all so kiasu to comment one? Right or not? ;)

      Delete
    5. yalah, that's why i try to put a balance lor.. not creating the tension yet want to motivate you all mah.. that's why i think a weekly update would be good lah~~ :)

      YOU ALL REALLY VERY DIFFICULT TO PLEASE LAH~~~ @_@"

      Delete
    6. SK... Girls, mah. Very difficult to please is normal la. If not very difficult to please and easy going, then expect that girl is half girl only (tomboy, la).

      Delete
    7. ...hints: when a girl shows fussiness over somebody/something, it can mean 2 things:

      1. She's trying to get you annoy and keep you away.

      2. She wants to get your attention.


      I'm neither both. Hehehe~

      Delete
    8. but then you all are not girls already lah, you all AUNTY!! wakakakaka~~ still the same meh?? or even more difficult than girls?? :D

      Delete
  11. Today is so silent.... I'm excited to bag the first commentor of the day and the week, but (why there's always a BUT?) I'm not happy for I prefer to wake up later. Ok, that's me and my emo ranting.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, normally weekends are quiet one lah, all go enjoying their holidays.. anyway, top commenters won't get extra perks lah.. cos i don't believe in that, as long as everyone comes and comment, early or late, still should appreciate their effort right?? of course, i appreciate you for keep refreshing to get the first, haha~~

      Delete
    2. Not happy because you are at work instead of sleeping lah, Yvonne! That's why! kakaka

      Never mind. Tomorrow off day. And next week also you're off and Saturday, right? ^^

      Delete
    3. but then i think if Queen Yvonne is not working, she will not be coming here, she dedicate her holiday for her family lah..

      Delete
    4. First lady Lina, I grant you the permission to step into SK0617 first, for tomorrow morning.

      Er, you are going for morning run? Then if my kiddos are still in their dreamland and I got internet connection, maybe I ll be first, hehehe...

      Delete
    5. I'm definitely not refreshing SK's pages over and over again at 8.28, 8.48 or 8.58 tomorrow. Don't think I'd finish my run yet.

      If you can get connection, the First lady graciously invite the Queen to step in and be on a comment spree here. ^^

      *bow to royal highness*

      Delete
    6. wah, so courteous to each other huh?? meaning you both are setting up an alliance to block everyone else from being the first commenter?? hahahaha~~ :D

      Delete
  12. 你條橋唔錯,每週唸少一篇,每月就唸少4篇,既可以keep住人氣又可以慳返啲腦汁,好嘢!哈哈哈哈哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈, 唔好太過樂觀住, 其實參與少一篇, 就會造成好大影響架.. :)

      Delete
  13. Yea, congratulations to the ladies!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah, the ladies took up the top 3 position!! fuyoh, rocks!!

      Delete
  14. Yay. I'm in the listing! Last also ok la. Hehe.
    Have a good Saturday bro

    ReplyDelete
    Replies
    1. who said you are the last?? you are the 10th, still got many others under you lah.. haha!! you enjoy your weekends too~~ :)

      Delete
    2. You're last, Isaac! Last! Last Last!!! *rolling on the floor laughing my a** off!!!

      P.S.
      Just pulling your leg lah. As you can see, I'm only commenting to get more points...and when I get more points, then I can go up and up and up.... You know I am not usually so long winded but SK says the more words in the comment, the more points I will get...so that is why I am going round and round and round in my comment saying the same things over and over again. Laugh out loud!

      Delete
    3. hahaha!! STP definitely would become the most long-winded commenter over here.. looks like a star spammer is born!! wakakakaka~~

      Delete
  15. oh..climbing up the stairs slowly..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, you are definitely threatening the chart toppers now.. :)

      Delete
  16. anyway, here's wishing the others all the best..Keep up the good work!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah, everyone keep up with the good work and sure will make it to the chart.. :)

      Delete
  17. gonna work it hard like a dub step!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yalar... work harder lah!

      We miss you already! ;)

      Delete
    2. huh?? you like that already considered work hard ah?? hahaha~~

      Delete
  18. Replies
    1. haha, so happy now?? no more complaints and no more rantings?? :p

      Delete
  19. Ummmm...who jatuh hah? Hey! It's Twilight Man!!! Muahahahahahaha!!!!!!

    ReplyDelete
  20. Dropping like a durian...!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, yeah!! Twilight Man is dropping like a durian.. better not let him see this, or else he will make you drop like a coconut instead~~ :D

      Delete
    2. *runs and hides...before Twilight Man appears! LOL!!!

      Delete
    3. I like durian to drop. Can eat. kakaka

      Delete
    4. but in Twilight Man's world, there is only coconut in his homeland and no durian lah.. haha!! i think he is chasing his Letchumi around the coconut trees singing "kuch kuch hota hai"~~

      Delete
  21. alamak..ni reminds me of something

    ReplyDelete
  22. like the radio show...Top 10 song of the week .

    ReplyDelete
  23. on how many dropped and how many managed sto stay in place hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, exactly that's what i am trying to do.. just like billboard chart lah.. exciting kan?? hahahaha~~

      Delete
  24. shoot....gonna kaput soon... hot and cold wheather today...hope you take care too.

    ReplyDelete
  25. Replies
    1. yeah, sometimes sunny sometimes rain.. you also take care, don't eat so many unhealthy food, hahaha~~ :D

      Delete
  26. Regarding the worms in my blog...one basket got 16 worms. We bought 2 baskets.

    ReplyDelete
  27. Got like 7-8 dies on the way back to KL....funny...when die..they turn grey

    ReplyDelete
  28. The next day wen I woke up...found 2-3 more died.

    ReplyDelete
  29. By noon..some more died...so kenot lo..had to goreng them immedietely lor ...else cant eat already.

    ReplyDelete
    Replies
    1. of course lah, you put them into a closed environment so different from the one they need to survive.. hmmm, you are slowly killing them lah, how cruel you are!!! hahahaha.. wah, so you now dare to eat them ah?? salute~~

      Delete
  30. 真的几刺激一下.....呵呵呵 大家一起加油
    我过来这儿还勤过更新自己的 晕

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈!! 對囉, 最近為什麼都沒有看到你有更新你的blog呢??

      Delete
  31. wow..coming back here to visit u after work.

    ReplyDelete
  32. I have been visiting you ever since and I realised you are one of my faithful commenters.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, i think we both are loyal readers of each other's blog right?? i think we comment in every single of each other's post right?? :)

      Delete
  33. In fact I like your style of writing and it sort of gets me in.

    ReplyDelete
  34. Initially, I just commented simply. But recently, I'm amazed at what the others could do.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah, i think sweet and short is the thing most people prefer right?? nobody wants to keep scrolling to read on, in fact, straight to the point and make it short and concise.. :)

      Delete
  35. If they can do, I can do too.

    ReplyDelete
  36. Maybe because I was a girl scout before and we alway, "Buat sehabis baik!"

    ReplyDelete
  37. so here I am taking the challenge..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah!! you definitely is taking up the challenge already.. see how you advance in the chart.. from nowhere to Top5 and not Top3!! others are so threatened already!! :D

      Delete
  38. It's rather for the fun of it and furthermore, so many nice people here.

    ReplyDelete
  39. SK, don't be shocked that I gonna spam all the way..

    ReplyDelete
  40. I couldn't believe it..I don't usually do that.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i am actually shocked to tell the truth!! the once less than 5 words per comment wenn, now commenting so much over here!! hahaha.. but a pleasant shock i'd say~~ :)

      Delete
  41. But seeing that it's safe here, why not???

    ReplyDelete
  42. I better quit now before I get crazy..hehe..

    ReplyDelete
  43. Goodnite, all! It's already 11pm. I got to update my page now.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, don't you think it's nice there is something on the internet to keep you busy?? hahaha~~ :p

      Delete
  44. 哈哈哈~~~又係揭榜时间!

    ReplyDelete
  45. 激烈过上海滩风云!哈哈哈!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係架, 其實都幾刺激架, 連我自己計算嘅時候都會緊張究竟邊幾個會榜上有名~~ :D

      Delete
  46. 係吖,有排名先至有进步!

    ReplyDelete
  47. 睇嚟要稳守5强位置真係难上加难,分分钟都会畀人K.O.!哈哈哈。。

    ReplyDelete
  48. 落马都唔会係坏事,最紧要参与!

    ReplyDelete
  49. 通常啲比赛如果冇陪跑边度有胜利者呢!哈哈哈~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係架, 加上依家有更多人一次過幾條留言, 稍為鬆懈分分鐘都置你於榜外囉..

      Delete
  50. 最紧要冇畀人抛离几个马头,咁仲可以继续追!

    ReplyDelete
  51. 上上落落都好闲啫,都係游戏规则嚟架!

    ReplyDelete
  52. 我睇接落嚟,战情会更加激烈,你啲留言分分钟会破200哦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈!! 其實唔好忘記我自己都有留言回覆架, 所以先會覺得多留言啫.. 如果我唔留言回覆, 通常都唔超過100嘅~~

      Delete
  53. 咁多粉丝支持你,你点都要坚持到底一日一blog吖!哈哈哈~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 當然當然, 就算冇人支持, 我都要兌現自己對自己個承諾架, 我今年個目標係一日一post~~ :)

      Delete
  54. 今年嘅大马华文部落格人气奖一定非你莫属!嘻嘻嘻嘻~~~

    ReplyDelete
  55. 而且係大热胜出,点击爆灯嗰个!哈哈哈~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈, 咩部落人氣獎呀?? 我只不過係blog海中一粒沙塵啫.. 而且呢個小圈子頒獎典禮, 唔回留意到我嘅~~ :p

      Delete
  56. Help! Help! My name has fallen down the stairs! Sob! Sob! Hoo hoo hoo.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. anay, come back come back!! come back and claim back your #1 position!! there are new emergent commenters already~~

      Delete