設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

05.01.2008 | 泰姬陵Taj Mahal

友人早前到印度公干, 豈能錯過到泰姬陵一遊嘅心理作祟之下, 佢洗咗佢250美元, 終於由新德裡去到阿格拉day trip.. 結果個私人導遊唔小心跌甩佢部相機, 而且只逗留短短一小時, 搞到佢淨係影咗不多於20幅相, 佢非常之唔滿意發晒爛咋咁.. 詳文請按此鏈接閱讀..

見佢個泰姬陵之旅咁坎坷, 而且影出嚟啲相又效果欠棒, 好似合成照片咁, 真係戥佢唔值.. 戥佢唔抵之余, 我又突然覺得自己年半前個泰姬陵之旅實在係比佢好200倍, 而且影出嚟啲相就更具真實感.. 我都係用同樣240美元, 不過係3D2N由新德裡去阿格拉再去齋浦爾(多佢一個地方), 泰姬陵就去兩次, 第一次係傍晚時分去後邊河畔遠望, 第二朝先正式畀錢入去參觀(門票45美元, 唔平架), 而且仲喺裡頭逗留兩個小時, 影相影到部相機冇晒電.. 臨走前仲依依不捨望多兩眼, 覺得佢真係有種懾人魅力吸引住我架..
之前一路梗梗於懷嗰240美元, 但係知道友人的故事後, 突然間覺得自己好僥幸好幸福, 因為印度一路都係我好想去嘅地方(嗰次因為公干嚟個順水推舟), 而且可以親眼目睹泰姬陵呢個七大奇觀之一, 個感覺真係好感動架.. 各位朋友, 如果有機會, 真係唔可以錯過..

後記: 我再再再去睇返友人影啲「佈景相」, 真係覺得我啲好好多.. 哈哈哈哈!!

2 comments:

  1. haha,要死,等下她打你,不过你的照片确实比较真实.

    ReplyDelete
  2. 哈哈, 我不知道幾希望她過來看看囉!! 是咧?? 我的照片比較好咧?? 最重要是【便宜】很多, 哈哈..

    ReplyDelete