設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

04.10.2007 | 曼谷符碌(5) 驚喜連連

嚟泰國除咗食嘢買嘢之外, 麻砂治就一定唔可以錯過啦.. 今晚training過後, 泰國同事慇懃充當司機, 車我哋去食泰國嘢, 食飽飽跟住就去massage.. 去咗間叫做Taling Pling嘅餐廳, 一口氣叫咗八味餸, 全部都好地道嘅泰國嘢, 不過遺憾的是見到食太過興奮, 所以最後發覺竟然冇影到相.. -_-“ 正餐之後飯後甜品, 今次因為檯面上個甜品推介餐牌全部都係泰文, 所以將計就計攪攪新意思, 是但揀個冧巴, 滿心期待咁等待命運安排一份完美甜品.. 結果揀中一份黑糯米甜品, 又係一句「挽擘擘」之外都幾驚喜幾好啦..

食飽飽之後即刻趕下一場, 就係去整個泰式傳統古法按摩喇.. 足足兩個小時嘅按摩叫價淨係450THB, 尚算唔錯啦.. 間按摩館其實都好巴閉, 自己一間八層樓獨立式建築, 裡頭設備齊齊全服務系統化, 簡直就係間五星級按摩酒店啦.. 按摩師傅個個都攞正牌, 而且力道十足, 對於第一次做泰式按摩嘅我嚟講, 係意外多過享受, 因為唔知道下一部佢會力壓或者拗我邊度吖嘛, 哈哈.. 我哋四個同事齊齊一間廂房做按摩, 好彩最終都安全完成成套, 冇扭襯任何部位.. 食得一餐優越晚餐加上按摩享受, 今日對於我嚟講就係近乎帝皇式嘅生活, 驚喜連連咁過喇..

No comments:

Post a Comment