設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

25.10.2007 | 秋去秋又來..

最近下晝六點幾就開始天黑喇, 每次窗口望出去, 睇到天色已暗仲以為時候已經唔早, 望望個鐘都只不過係六點幾未走得住.. 而家十月臨尾, 秋天喇, 難怪個天咁早就轉黑啦.. 雖然馬來西亞係熱帶國家, 一年四季皆是夏, 但係衰衰地都叫做喺赤道以北, 秋冬日短夜長, 多多少少都會受到影響嘅, 係唔明顯嘅啫..

其實個人唔中意咁快天黑, 因為放工時感覺好似由晨早做到天黑咁(好命苦), 話晒都博殺咗成日, 離開office已經係天色昏暗, 個心情自然地跟住沉著, 個感覺係--好攰.. 我覺得自己係個夏天嘅人, 我出生於夏天, 中意夏天, 中意太陽討厭落雨.. 覺得秋天係個沉悶嘅季節, 夏天係個好開心活潑嘅季節.. 點都好, 呢度日日都係夏天氣候啦, 講咁多秋冬同埋春夏嘅對比把鬼咩?? 懶係四季分明咁, 哈哈..

10 comments:

  1. 哈哈! 对对! 马来西亚赤道以北,秋冬日短夜長。有道理有道理!

    ReplyDelete
  2. 哈哈,當然!! 想當年我因為欣賞那位地理老師的教學方式, 所以地理課特別專心, 而且作業創下10分(滿分)大灌滿不敗記錄.. 哼,厲害吧?? :-p

    ReplyDelete
  3. 上海开始转秋,凉凉的太阳,无比舒服。很快冬天到来,灰灰的天,无比阴晦。。。

    ReplyDelete
  4. 寫得好詩意噢~~~

    ReplyDelete
  5. 嘩﹐乜個個嘅中文咁勢利架。。小女真佩服佩服。。

    paiseh﹐我唔識念詩作對。。嘻嘻。。

    淨係覺得如果秋天身處係外國﹐個景一定好靓架啫。。四週圍黃葉飄下飄下咁。。感覺好 warm 呀。。。。。

    ReplyDelete
  6. 哦! 我记得那个地理老师,真的很不同的教法。记得他住得靠近我家,曾来拜访。我爸还以为我那里交了个怪朋友。哈!不知他现在怎么了?

    ReplyDelete
  7. oh yes !! 满分!厉害厉害!你最劲啦!

    ReplyDelete
  8. mynicole: 我哋全部獨中出嚟, 中文梗係有返咁上下啦.. 等你下次可以有機會出國, 揀秋天睇落葉啦..

    雪芬: 我說的是高三地理老師, 你沒念高三會認識她嗎?? 真的很用心做的啊, 每次拿滿分是應該的啊, 哈哈!!

    ReplyDelete
  9. yeah, 你真係好衰既,我都係中意夏天多D,比较阳光,不会死气沉沉。

    ReplyDelete
  10. 難到你唔知我哋其實係好志趣相投嘅咩?? 耐何天意弄人, 你已嫁作別人婦.. 哈哈!!

    ReplyDelete