設定貼子語言 Set language for posts :
中文
English
中英雙文 English & Chinese

25.03.2008 | 關於617

友人噚日send咗條link畀我, 個網站係用生日日期嚟睇一個人嘅個性如何.. 雖則我通常都唔多相信呢一類嘅人格分析, 事關冚世界有九千幾萬個人係同我同一日生日, 難道我哋全部都係一樣性格咩?? 不過呢個以生日日期作分析, 總好過以生肖作分析囉我覺得.. anyway, 都姑且去睇睇, 長篇大論中其實都有某些point係在下覺得頗準嘅, 我用紅色highlight咗上嚟..

6月17日出生的人做事認真, 不論外表看業多么輕松自在, 他們其實總是專心朝目標前進,努力作個負責任的家人及朋友.. 他們給人的印象似乎是屬于善于安排生活的人, 事實上, 由于對自我的要求太高,可能對他們身邊的已造成嚴重的負擔.. 如果有忠心的跟隨者或部屬, 他們的標准可能會更高, 而且非常嚴厲, 要求絕對的服從..

因為他們心思和行動都很敏捷, 所以對于一起工作的同伴, 會顯得有些不耐煩.. 通常他們不適合當老師, 因為缺乏向學生講解的耐心與體貼.. 另外, 當工作一團亂時, 他們絕不會閑在一旁呆, 只要一眨眼的功夫, 他們就會把事情處理好了..

大部分這天出生的人都有超乎常人的體能跟心智能力, 至于情感表現和直覺觀察的能力就不那么出色了.. 由于情緒起伏變化大, 所以旁人很難與他們相處, 更別提親近他們的內心世界.. 有時候他們會刻意與人保持距離, 有時候又變得熱情洋溢.. 可能前一秒鐘態度成熟, 下一秒鐘卻急躁得像孩子, 所以不太容易獲得別人的信任..

6月17日出生的人會是優秀的企划, 設計者和旅行家.. 他們方向感清晰, 對現實空間也很有概念.. 某些情況下, 他們甚至會因為太前衛, 方法太獨特, 反而把事情弄得太復雜, 像缺乏專業素養一般.. 所以在這天出生的人應該了解到, 要証實自己的方法正確可行, 人們才會了解他們的想法..

[下刪1000字] 認識在下嘅人, 你又覺得點呢??

如果你都有興趣知道自己嘅人格分析係如何, 可以遊覽此網站, 然後點擊閣下生日日期, 咁個網站就會gen一份好詳細嘅報告過你睇, 分文不收架...

2 comments: